fbpx

30 דקות אימון ביום וביצועי העבודה שלכם ישתנו מקצה לקצה

30 דקות אימון ביום וביצועי העבודה שלכם ישתנו מקצה לקצה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קרייריסטים? הגיע הזמן שתבינו מה שהחברות הגדולות בעולם הבינו מזמן – פעילות גופנית חיונית להצלחה בעבודה. תפנו לעצמכם חצי שעה. אתם תודו לעצמכם

אתם מכורים לקריירה שלכם וחולמים לעוף איתה קדימה. אתם עובדים קשה, מרגישים בשיא, מפוקסים, מוכווני מטרה. בשבועות האחרונים כבר שמעתם מאיתנו שכדי להצליח, צריך להשאיר זמן לעצמכם, לישון טוב ולא לצרוך רק קפה ומשהו בפיתה. אז הנה עוד טיפ, בשביל לשפר ביצועים, לחשוב יותר מהר, יותר צלול, להיות חדים יותר מכולם ולהצליח בעבודה, לא חשוב רק להשקיע הרבה שעות, אלא גם להתאמן. פעילות גופנית לא רק חיונית לצמיחה והתפתחות בריאה, היא חשובה גם ללמידה. מחקרים רבים מראים כי לפעילות גופנית – בין אם מדובר בספורט קבוצתי או אישי – יש השפעות חיוביות על המוח ועל ביצועי העבודה.

המוטיבציה היא המפתח להצלחה
כולנו מקווים להגיע להצלחה מתישהו בחיים, אבל בשביל להגיע לשם נצטרך לעשות טיול ארוך. המוטיבציה היא הדלק שמניע אתכם בנסיעה לעבר ראש ההר. היא גם זו שתדחק בכם להמשיך לרוץ ולא להפסיק אחרי כמה פעמים. אבל מוטיבציה יכולה להיות דבר מרוחק מאוד. לא רק שקשה לתפוס אותה, אלא יותר קשה לשמור עליה. מוטיבציה צריך לתדלק. בעבודה, אתם יודעים מה “הפרס” שמחכה בסוף הדרך.

בספורט? חשוב שתשימו לעצמכם מטרות ויעדים לטווח הקצר הארוך. יותר קל להתמיד כשיש מטרה נראית לעין. כשיש מוטיבציה להמשיך לעשות ספורט, יש מוטיבציה לעבוד ואפילו לעבוד קשה יותר. כשמשהו מושך אותך, משאיר בך את הלהט, אתה גם רוצה להמשיך לעשות אותו.

אחד הסקרים המוכרים של וול סטריט ג’ורנל הראה שעובדים מרוצים מפיקים אפילו כפול עבודה, מרגישים צורך להישאר זמן רב יותר בעבודה ואפילו בחלק מהמקרים בתדירות גבוהה פי חמישה אם המשימה לא תושלם.

כיצד ספורט משפיע על העבודה ועל הסביבה שלנו?
פעילות גופנית היא פעילות שרבים אינם מסוגלים לשלב בלוח הזמנים היומי שלהם. עם זאת, חשוב להזכיר שפעילות גופנית מגבירה את התפוקה בעבודה ובאופן אידיאלי צריכה להיות חלק משגרת היומיום של אנשים עובדים.

התעמלות כבר לא יכולה להיחשב מותרות, אלא הכרח! ידוע כי הרפואה המודרנית ממליצה ומעודדת פעילות גופנית. במקרים רבים מומלץ לחולים להגביר את הפעילות הגופנית כאמצעי יעיל למניעה, טיפול ושיקום. לאחר מחקרים ניסיוניים שיטתיים, נראה כי פעילות גופנית (רכיבה, ריצה, שחייה, סקי וכו’) מובילה אותך לרענון, מחדשת ומפעילה אותנו מחדש.

רגע, אתם בטח חושבים לעצמכם. אנחנו עסוקים, קורעים את התחת, יש לנו בוס על הראש. למי יש זמן לאימון? צודקים, אבל יש לזה מחיר. מוח “טעון” יכול בהחלט לעכב את תהליך החשיבה. הכל נראה קשה ומייגע, אבל בסופו של דבר, אם מקדישים רק 30 דקות לבצע פעילות גופנית מסוימת – הדברים יכולים להיות שונים לחלוטין.

התרגיל לא צריך להיות אינטנסיבי, אבל הוא צריך להגביר את קצב המשיכות. מובן מאליו שיחד עם האימונים, רצוי להקפיד על תזונה בריאה כדי לקבל אנרגיה מתאימה. יזמים מצליחים מדווחים לעיתים קרובות כי פעילות גופנית היא מרכיב חיוני להצלחה.

אין צורך להרחיב יותר מדי. זה די ברור. לפעילות גופנית הרבה יתרונות, ביניהם גם: צמצום מחלות מסוימות, שיפור תפקודי הגוף, צמצום הסיכוי לתאונות עבודה, הפחתת היעדרות. פעילות גופנית עוזרת לשיפור היצירתיות ואיכות המחשבה. עידוד פעילות גופנית היא האינטרס שלכם עבור עצמכם וגם עבור העובדים שלכם.

החברות שהבינו מה לעשות כדי לחזק קשרים ולשפר ביצועים
הרבה חברות הבינו את תפקיד המפתח של פעילות גופנית בבריאות כוח העבודה שלהן ובכך ברווחיות החברה. הרווחים נובעים מהעלייה בפריון, מהורדת הוצאות החולים ועלויות הביטוח. עובדה מעניינת נוספת לגבי פעילות גופנית קשורה כאמור גם בנושא היצירתיות. עובד יצירתי יכול להוביל לרעיונות פורצי דרך בכל עסק.

אפשר להגיד בקלות שאחת הדרכים הפופולריות ביותר בעולם להנעת עובדים היא הספורט. ספורט ובילוי לא רק ישפרו את היחסים הבין אישיים ויפתחו תקשורת טובה יותר, אלא ייצרו דרך מהנה להפוך אנשים לבריאים ומצליחים יותר. השפעות כמו: בריאות טובה יותר, מצב רוח משופר, פרודוקטיביות ואווירה חיובית בתוך החברה הם רק חלק מהיתרונות. פעילות גופנית בספורט ופנאי הוכיחה כמשפרת את עסקיה של החברה בקנה מידה גדול.

ישנן אף חברות גדולות שכבר משלבות את הפעילות הספורטיבית בתוכנית העבודה השבועית. כך העובדים שומרים על מוטיבציה ומורל גבוהה, בעקבות הכנסה של ההפסקה לניקוי הראש מעבודה לא נפסקת. העובדים נרגעים, מעלים רעיונות יחד, מדברים על הקשיים ועל ההצלחות, יוצרים יחסים בין אישיים ומגיעים לחיבור ולהצלחה בקלות רבה יותר.

פעילות ספורטיבית מכניסה את העובדים למין קבוצה שבה הם חווים את הפעילות יחד, תורמת לעבודת צוות והעלאת רעיונות. עכשיו תשוו את זה למקום עבודה בו לכל אחד יש משימות עם המחשב שלו וזהו, אין יחסים בין אישיים או עבודה בקבוצות וכל אחד הוא סולו. איפה הייתם רוצים לעבוד?

בשורה התחתונה, אתם צריכים את זה לעצמכם מכל כך הרבה בחינות. פעילות גופנית מעלה את רמות האנרגיה, עוזרת להילחם במתח, להיאבק בעייפות ולשפר את איכות החיים. כשאתם מרגישים מאושרים ומלאי מרץ, אתם יעיל ויעיל יותר בכל המשימות בחיים. עכשיו נותר רק להתחיל להתאמן. הצעד הראשון: לקום, ללבוש בגדי ספורט ולצאת לפארק או לחדר הכושר הוא החשוב והקשה ביותר. זכרו: כשמחליטים, לא אומרים מחר אתחיל להתאמן, מתחילים באותו הרגע ולא דוחים!

אם אהבתם ורוצים עוד לשפר את בריאותכם ואת ביצועי העבודה, בואו תראו איך עושים זאת בעזרת שינה טובה ובעזרת תזונה נכונה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איך לעצב דף נחיתה בלי ידע מקדים

בכתבה הקודמת דיברנו על 9 טיפים פרקטיים לשיפור דף הנחיתה שלך והכתבה הזו היא המשך ישיר אליה. אם לא קראתם עדיין אתם מוזמנים לקרוא אותה