fbpx

​איך לדאוג שהלקוחות יחזרו ויביאו עוד לקוחות איתם

​איך לדאוג שהלקוחות יחזרו ויביאו עוד לקוחות איתם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אז אחרי שפתחתם עסק והתחלתם לגבש בסיס לקוחות נאה, בזמן האחרון חלה ירידה במחזור. למה זה קורה? אולי לא הצעתם לאותם לקוחות אפיק דרכו הם יחזרו אליכם פעם אחר פעם, וגם לא הנעתם אותם להביא אליכם את חבריהם?

יש לא מעט דרכים לגרום ללקוחות להתחייב אליכם, אבל נתמקד באופן הבסיסי ביותר – מועדון לקוחות. גם אם תציעו ללקוחות להפוך לחברי מועדון בחינם, ותאפשרו להם לקבל הנחות ומבצעים, הרווח יהיה כולו שלכם. הרי בסופו של דבר, המטרה שלכם היא שהלקוח ירגיש קשור אל העסק שלכם וירכוש את המוצרים שלכם כמה שיותר.

גם אם הלקוח יקבל הנחות שבטווח הקצר יקטינו את מנעד הרווחים שלכם, הרי שעצם כך שהוא יחזור אליכם וירגיש חיבור עם העסק שלכם, יוביל לרווחים גדולים בטווח הארוך. המפתח להצלחת מועדון הלקוחות שלכם הוא הרשמה קלה, ומימוש קל – לקוחות לא אוהבים להסתבך גם אם הם יכולים להרוויח מכך.

אבל לא די בכך. מועדון לקוחות הוא נחמד אם ברצונכם רק לשמר את הלקוחות הקיימים, אבל אתם בוודאי רוצים לגדול ולהגיע לקהלים חדשים. לשם כך, צריכים לדעת כיצד ‘להשתמש’ באותם לקוחות כדי שהם יעשו את העבודה בשבילכם.

איך? “חבר מביא חבר” הוא משפט שבתקופה האחרונה משויך יותר לגיוס עובדים בחברות היי-טק, אבל הוא תקף גם כאן. תכננו מבצעים ופעילויות שמעודדים את לקוחותיכם להמליץ לחבריהם על המוצרים שלכם, בתמורה להטבה כלשהי. לא רק שתגיעו לציבור גדול יותר, אלא גם תעשו זאת באמצעות המלצה, מה שיציג את העסק שלכם באור חיובי עוד לפני שהלקוח יגיע אליכם.

דרך נוספת להרחיב את העסק היא להשתמש כמה שניתן במיתוג שלכם על פריטים פיזיים – שקיות, תיקים, חולצות, סטיקרים, מגנטים או קופסאות. תחשבו על זה כך: מגשי פיצה ריקים לא נכנסים בדרך כלל לתוך פחי זבל, ולכן נזרקים בסמוך אליהם. אין דבר שמפרסם יותר טוב את הפיצריה מאשר לראות שמישהו אחר הזמין ממנה וחיסל את כל המשולשים. אבל אם אותה פיצריה משחררת מגשים עם הכיתוב “בתיאבון” או עם דגל איטליה בלבד על הקרטון, מה היא עשתה בזה? הפיצריה המתחרה שתציין את שמה ואת מספר הטלפון שלה על הקרטון, תזכה ליותר הצלחה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 16- אפשר להנמיך?

סליחה? אפשר חשבון? המסעדות ובתי הקפה חזרו לחיים. לפי התמונות ברשתות, אפשר לחשוב שזן מיוחד של כסאות השתלט על רחובות המדינה. מאחלים בהצלחה לכולם אבל

ניוזלטר 70- חג שמח!

חג שמח! ליל הסדר כאן. מהימים הבודדים בשנה שאנחנו אשכרה עוצרים את הריצה המטורפת בחיים שלנו, ולרגע לא מנסים לחזות מה יהיה הטרנד הבא, איך דברים