fbpx

על פגישות עסקיות ומה כדאי להפסיק לעשות

על פגישות עסקיות ומה כדאי להפסיק לעשות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פגישות עסקיות יכולות להיות כיף גדול או אכזבה מתמשכת.

בין אם מדובר בהתלהבות ובסקרנות הראשונית העומדת בפתחו של פרויקט חדש, ובין אם מדובר בפגישת המשך של פרויקט קיים, או פגישת פאנל שבועית, פגישות עסקיות כשמן כן הן – לקיים עסקים.

אנחנו תמיד מדברים על הרצון לאהוב את הלקוחות שאנחנו עובדים איתם, על לשמוח כשרואים את שמם על צג הנייד, אבל כאן המקום להדגיש – לאהוב את הלקוח לחוד וביזנס לחוד. את הלקוח תאהבו אחרי שעות העבודה, צאו לפגישה קלילה בשעות הערב אם בא לכם, שוחחו בטלפון לעיתים תכופות, אך כשמדובר בפגישה עסקית, כדאי להיצמד לנושא שלשמו התכנסתם, ברכו אחד את השני לשלום, שאלו לשלומו/ה וגשו לעסקים.

יש לכם שאלות או עניינים לא פתורים על הפרק? רשמו אותם על דף או על מסמך נגיש. אם אתם לא חייבים להביא את המחשב הנייד – ותרו, באמת שאין צורך להיסחב איתו, במיוחד כשאפשר להסתפק בפנקס רשימות שאפשר לתלוש ולהעביר הלאה, הרשימות מאפשרות לכם ולאנשים שבפגישה להתמקד ולטפל בבעיות או בשאלות באופן ענייני.

כמו כן, אנחנו ממליצים לקיים פגישות של חצי שעה. מבדיקות שערכנו מצאנו שרוב הפגישות העסקיות ממצות את עצמן בתוך חצי שעה, בתנאי שכולם מגיעים מוכנים כמובן. זכרו, זה לא הקבינט הביטחוני ולא ישיבת ממשלה מרובת נושאים, כאן מדובר אך ורק במה שקשור לעסק שלכם.

למען השם, אל תאחרו.
זמן הוא פקטור מאוד חשוב בעסקים, הזמן שלכם ושל הצד השני יקר מאוד. כשקובעים פגישה, מגיעים בזמן. חוששים מפקקים? צאו לפני. במידת הצורך קצרו פגישות (חצי שעה כבר אמרנו?) ואם אתם עדיין לא מכירים את האופציה לקיים פגישות דרך האינטרנט, אז נעים מאוד, תכירו את Zoom – שירות אינטרנטי המציע פגישות באמצעות וידאו.
למשל, אם הפגישה רחוקה ומרובת משתתפים, ייתכן וזוהי אופציה נהדרת עבורכם (וגם עבור איכות הסביבה) שכן שיחות הוידאו חוסכות את הזמן המתבזבז בנסיעות ומציאת חניה.

מתגעגעים ללקוחות שלכם? פעם בכמה זמן אפשר לקיים גם פגישה עסקית במשרד. תנסו, מה יש לכם להפסיד? ההרשמה פשוטה וארבעים וחמש הדקות הראשונות של הישיבה האינטרנטית הן בחינם, יש יותר טוב מזה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 83 – ללכוד אנשים בשלהם

יום שלישי, או כמו שאנחנו מכנים אותו בסטריטוויז – האמפ דיי, טוב נו, השאלנו את זה מהאמריקאים ואצלם זה בכלל יום רביעי, אבל הכוונה היא