fbpx

מישהו שומע אותי?

עסקים קטנים ברחבי העולם מדווחים כי המודעות שלהם בפייסבוק ואינסטגרם, שפונות לאנשי iOS השתפרו פלאים. הסיבה לא ברורה אבל העסקים האלו מוציאים הרבה יותר כסף וזו התפתחות מעניינת עבור מטא שציפתה להרוויח 10 מיליארד דולר פחות.

הידעתם?
לינקדין משיקה מעל 400 קטגוריות תעשיה חדשות כדי להקל עליכם להסביר מה אתם עושים (ולהקשות עלינו למצוא אתכם). היא גם משיקה ניוזלטרים שיעזור לכם להפיץ בכל פעם שתכתבו שם תוכן. הפרסום בלינקדין יקר, כך שכל עזרה אורגנית מבורכת.

מה לא נכנס לניוזלטר השבוע?
אובר תשתף פעולה עם המוניות הצהובות של ניו-יורק, בנק לאומי נכנס לקריפטו (לא ברור מתי) וגוגל תתחיל להציג תורים פנויים לרופאים ישירות בתוך החיפוש.

שנתחיל?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שוק
ככה תוכלו להרוויח יותר

תופעת אינפלציית ההתכווצות – כן, יש כזה דבר וכדאי שנכיר את זה. המחירים ימשיכו לעלות ברחבי העולם אבל האם אנחנו בכלל מקבלים את אותה כמות?

על מה מדובר?
מותגים רבים מתגאים בכך שאינם מעלים מחירים, אך בדיקה בפועל מראה שהם מקטינים את המוצר. בשילוב עם אינפלציה, אנחנו, הצרכנים, עתידים להפסיד פעמיים.

מה זה אומר?
באנגלית, המונח הוא shrinkflation וכדאי לכם לבדוק את המארזים. 5 צ’יפס פחות, 20 ריבועים פחות בנייר טואלט או משחת שיניים עם פחות לחיצות. כך מתכוונים המותגים להמשיך ולהרוויח על חשבוננו.

מה זה באמת אומר?
במהלך 2022, הספקנו כבר לחוות שווקים עצבניים, מטבעות קריפטו לא יציבים, מלחמה, משבר נפט ומחסור בחיטה. להזכירכם, עוד לא הגענו אפילו לאפריל.

כל אלו בשילוב עם שוק עבודה בעייתי, אינפלציה שעולה וריבית שתתחיל להרים את הראש. מה שנקרא, ברוכים הבאים למסיבה. כל אלו, ישפיעו עלינו ישירות, על הכיס ועל הכמות.

מה עוד?
תאגידי הענק יודעים שהעלאת מחירים מעוררת כעס אבל לאף אחד לא אכפת אם יקטינו בכמה אחוזים את הכמות. הקיטון הזה מאפשר לתאגידים לשמור על אחוז רווחיות ואף להגדיל אותו, כי בסוף מה שחשוב להם זו שורת הרווח ובעלי המניות.

גם אצלנו, המחירים עולים בקצב והמוצרים קטנים. מכירים מוצרים כאלו? ספרו לנו.

חושבים אחרת? שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

טכנולוגי

אתם בטוחים שאומרים גיף?

ממציא ה- GIF, סטפן וילהיט נפטר. מה שהחל בשנות ה-80 כפרויקט שמטרתו הייתה למצוא דרכים להעברה מהירה של גרפיקה צבעונית באיכות גבוהה, הפך למרכיב מהותי בהומור שלנו כיום.

בשנת 1987 שוחרר לאויר העולם ה-GIF אבל לימים במהלך ויכוחים רבים טען וילהיט כי זהו JIF, או לפחות כך רצה שיבטאו את היצירה שלו. זה לא עבד.

הגיף הראשון הועלה על ידי היוצר והראה מטוס משייט בין עננים. בצער רב, הוא נפטר בשבוע שעבר בגיל 74.

כיום באתר הגיפים המוביל, Giphy, נמצאים מעל 700 מיליון משתמשים והוא נמצא במקום השני אחרי מנוע החיפוש של גוגל. לא רע, למוצר שלא ברור איך אמורים לבטא אותו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מטאוורס

שבוע האופנה התחיל

כתבנו כאן בעבר על שבוע האופנה הוירטואלי והנה, פוף, זה קורה.

מעל 70 מותגים מתארחים בשבוע האופנה הזה, וביניהם ניתן למצוא את אסתי לאודר, דולצ’ה וגבאנה, פוראבר 21, ואפילו הכלבו האגדי סלפרידג’ס נמצאים שם.

זו הזדמנות לכל מי שמנסה להבין במה מדובר להתחבר לאתר, לחבר ארנק דיגיטלי ולחוות את העולם דרך משקפי המציאות המדומה. האם זה סתם טירוף חולף? האם זהו העתיד? האם באמת נרכוש את כל הבגדים שלנו באופן וירטואלי?
אולי נוכל לרכוש ולהשתמש רק באופן וירטואלי?

ומה עם מסיבות אפטר? אל דאגה, גם הן יהיו שם עם די.ג’יים מפורסמים כמו בוב סינקלייר ועוד. לרשימה המלאה של אירועים וחנויות, מוזמנים לבקר ב- Decentraland

 
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp