fbpx

מה קונים שבוע הבא?

מתכוננים לשישי השחור? אנחנו התחלנו להכין רשימות ובקצב שהדולר קורס, המשלוח יעלה יותר מהמסך מחשב הקעור שהחלטנו להזמין.

מה לא נכנס לניוזלטר שלנו?
מימון המונים כמעט מצליח (ונכשל) בקניית המהדורה ה-1 של החוקה האמריקאית, המטבעות קורסים, הקריפטו קופץ מצוק והעולם ממשיך בשלו.

את הסרט DUNE כבר ראיתם? יצירת מופת אמיתית.

מהדורה על מערכות ההפעלה של העתיד, למה כדאי לכם לחבק מישהו בעבודה ואיך אפשר לעשות כסף מספוטיפיי?

יאללה נתחיל.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אינטרנט
המלך הוא עירום? לא, הוא כרום

אנחנו גולשים באינטרנט, מחפשים בגוגל אבל אנחנו כמעט ולא אומרים את המילה כרום, טוב אולי אם אנחנו צריכים להוריד איזה תוסף.

מה הסיפור?
כרום מבית גוגל או אלפאבית אם תרצו, הוא הדפדפן השולט (מי אומר דפדפן בכלל היום?נכון?) עם כ-70% נתח שוק והשחקנים הבאים רוצים להצטרף לחגיגה.

על מה מדברים פה?
אם אתם משתמשי ספארי מבית אפל אתם אולי תקועים או מכורים אבל גם אתם, כנראה משתמשים בכרום רוב הזמן. אולי גם שמתם לב שדפדפן מיקרוספוט, אדג’, מציק יותר מפעם? 

כן, המלחמה מתחזקת ומיקרוסופט לא רוצה שתעזבו וישנן סיבות מאוד טובות לכך. העיקרית היא שאנחנו מתחילים להשתמש יותר ויותר בדפדפנים לשתף פעולה עם תוכנות כמו Miro ודומיהן.

החברות השונות מבינות שדפדפנים הם הווינדוס החדש, תוכנות הפעלה אם תרצו וכולם רוצים לשלוט.

ומה עוד?
קריפטו הוא סיבה נוספת. המעבר ל-WEB3 אמנם נמצא בחיתולים אך מדובר על מהפיכה של ממש. דפדפנים דוגמת כרום, מאפשרים לארנקים כמו metamask לחיות אצלהם בתפריט. משמעות הדבר שארנק דיגיטלי דרך כרום מקל על הגישה אבל גם בעתיד אולי יהיה תחליף לסיסמאות שלנו.

אף ארגון לא רוצה לפספס את הקהל כשהם עוברים לחיים החדשים בעולם של אינטרנט מודרני.

מעניין לדעת
מלבד אפל שחיים באמת בעולם משלהם, כמעט כל הדפדפנים השונים עושים שימוש בטכנולוגיה של גוגל. אז ספארי ב-19% המלחמה רק מתחילה ויהיה מעניין מאוד בשנה הקרובה.

שוקלים לפתח תוספים?
אולי זה זמן נפלא לדברים כאלו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

ניהול

חטא ההיבריד יהרוג את כולנו

זהו, למדנו את המילה היברידי, קצת מפה וקצת משם, בלי להתחייב. חלק מהעובדים בכלל גרים במדינות אחרות, חלק מהצוות לא יפגוש חלקים אחרים בגלל הימים וזהו, היברידי. האם זו הדרך הנכונה לנהל?

בעבר יכולנו למצוא את העובדים הנכונים, להעלות את כולם לאוטובוס בכיוון הנכון ולקבל חברה עם מטרה אחת. כיום, כשעובדים מחפשים מטרה גדולה יותר, קשה לתת את זה בלי להושיב את כולם ביחד.

הקושי כעת יהיה כיצד לייצר מערכות יחסים, אינטימיות, מחוייבות. אז ניהול משאבי אנוש עבר ל”ניהול אנשים” ולכולנו אכפת אבל האם יכול להיות שחיבור אישי, פיזי יוצר את הקשרים האלו?

בדומה לתינוק שנולד ומונח על החזה של ההורים שלו, גם העובד צריך להרגיש את הדופק של הארגון כדי להתחבר. האם אתם מנהלים שמרגישים את זה? עובדים שצריכים את זה?

יכול להיות שמודל היברידי יחבר את כולנו לאיזון של עבודה ובית אבל, האם הוא גם יעזור לנו להרגיש מחוברים למטרות של הארגונים בהם אנחנו עובדים?

כי בסוף, אנחנו רוצים לקבל הכל בלי לוותר על כלום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

פרסום

מקצוע ישן-חדש?

ספוטיפיי משיקה שירות פרסומות חדש ומאפשרת למותגים לפרסם ליד היוצרים הרלוונטיים.

השירות החדש משיק בארה”ב בלבד כרגע, מינימום של 500 דולר אבל אם יש לכם רצון לפרסם לפי אזור או כלל המדינה, זו הזדמנות נפלאה.

נכון לכרגע, ספוטיפיי תעשה עבורכם את כל העבודה ותאפשר לכם לקבל תסריט וחיבור. זו הזדמנות נפלאה לקפוץ על העגלה וכנראה שזו ההתחלה.

אודיו רק ממשיך לצמוח וכעת שחברות כמו ספוטיפיי מתחילות לייצר פרסומות מבוססות נושא או קריין אהוב, נראה שפרסום מבוסס תחומי עניין יהיה הטירוף החדש באוזניות של כולנו.

מעניין לחשוב שזה עוד מקצוע ישן שחוזר, כתיבה של פרסומות לרדיו חוזר. אז אתם טובים בקופירייטינג?

יש לכם פודקאסט? ספרו לנו ואולי נשתף אותו כאן באחד הניוזלטרים הבאים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

  • רוצים לראות קסם? הנה כמה הסברים שתוכלו להפתיע את החברים במפגש הבא.
  • ג’ק בלאק גאון, אנחנו מעריצים שרופים והוא מצטרף למוזיקאים צעירים שחוגגים 50 שנה לבית הספר המקורי לרוק.
  • אפל ביקשה מיוצר הקולנוע מישל גונדרי לצלם דקה באייפון 13. אתם יכולים לעשות כזה עם 12 ביצים?
  • אפריקה היא אולי לא המקום הראשון לדבר על גלישה אבל הנה 2 דקות וקצת שיגרמו לכם לחשוב על זה שוב.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp