fbpx

חזרנו עם כל הסיפורים בשבילכם

אז חזרנו עם אינספור סיפורים בשבילכם מכנס WebSummit שהתקיים השבוע בליסבון, פורטוגל. אל דאגה, יהיה סיכום באתר וגם ביוטיוב.

מעל 40 אלף איש הגיעו ל-3 ימים של סטארטאפים, שיווק, טכנולוגיה ואינספור יזמים עם רעיונות מרתקים. כן, רובם יעלמו ולא יצליחו, בודדים יהיו פה בעוד שנה.

מה לא נכנס לניוזלטר שלנו?
אמזון מרוויחה מפרסום יותר מטוויטר, סנאפ וספוטיפיי ביחד, כן, ביחד. פייסבוק לא באמת תוכל להעלים את הפיצ’ר של זיהוי פנים ומלחמת הכוכבים ממשיכה להפציץ עם תוכניות חדשות, בקצב מסחרר.

איך אפשר לעזור לכם?
ספרו לנו ואולי נפתיע אתכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שיווק

עידן המשפיענים עומד להיגמר 

נכון, משפיענים זו מילה מעולה. כולם רוצים להיות משפיענים, לקבל כסף על תמונות יפות בשקיעה, בשביל לפרסם מותגים אבל הי, הרשת זזה מהר והשינוי עוד רגע יגיע גם לישראל. אתם מוכנים?

מה הסיפור?
משפיענים ברשתות החברתיות יוצרים תוכן, מקבלים חסות ומתוגמלים על ידי המותגים. כולם מרוויחים כל עוד יחסי הגומלין הללו נשמרים. עכשיו, יוצרי תוכן עוברים יותר ויותר לפלפטפורמות שמאפשרות להן לדבר עם הקהל ישירות אבל גם, לשלוט בתוכן ובתשלומים באופן מוחלט.

על מה מדברים פה?
המשפיענים מתחילים להיעלם ובמקומם מגיעים יוצרי תוכן איכותי או כאלו בעלי בסיס מעריצים גדול (אל תדאגו לאנשי האינסטה).
עבור כל אלו, ההצלחה כיום איננה יציבה. הם תמיד יהיו תלויים בגחמות של הרשתות. שינוי האלגוריתם באינסטגרם, פייסבוק או סגירת הערוץ על ידי יוטיוב ופוף, הכל נעלם.

ומה עוד?
יוצרי התוכן מוצאים אפשרויות נוספות ומספר האפשרויות צומח במהירות. בין Substack שמאפשרת לנהל ניוזלטר בתשלום או Gumroad שמאפשרת לגבות כסף על קורסים ואחרים, אין באמת סיבה להמשיך לסמוך באופן חד צדדי על צוקי וחבריו.

יוצרי התוכן אינם מתכוונים לנטוש את הרשתות, זו אינה מחאה אלא שלב חדש באבולוציה של הרשתות והיוצרים. בקרוב יאלצו הרשתות להתחיל לחזר אחרי המשפעינים והיוצרים השונים כדי לדאוג שאלו ימשיכו להעלות תוכן.

חשש רציני הוא שהרשתות יהפכו לזבל של תוכן המבוסס על קליקבייטים שמטרתם תהיה להביא את הגולשים לעמודי התשלום. מישהו אמר ספאם?

מעניין לדעת
הרעיון של היוצרים הוא לעבור ממצב בו הם משלמים שכירות למצב בו הם הבעלים של הנכס אם תרצו. מעל 57% מיוצרי תוכן שנשאלו בסקר ציינו כי הם מרוויחים ממודל מנויים וכי אלו קריטיים להצלחה של העסק שלהם.

תתכוננו, אם עדיין לא הבנתם, תוכן באינטרנט יהיה בתשלום. זה כבר החל עם מדיה, עכשיו יוצרים ובקרוב גם מותגים יוכלו להבין כיצד לייצר הכנסה מתכנים כאלו ושיתופי פעולה עם יוצרי תוכן שכאלו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

סיפור

בעקבות הקורונה-5 שעות ביום 

רוחי זלני נחשפה לקורונה וגם לאחר שהחלימה, הבינה שעליה לחשוב מחדש על כל סגנון החיים שלה וחלק עיקרי בו, העבודה וכמות השעות.

כדי להתמודד עם העייפות וחוסר הריכוז, החליטה רוחי לבנות תהליכי עבודה יעילים ולעבוד מעט שעות באופן סופר ממוקד. היא מתראיינת לאתר התוכן של זאפייר, לדבר על יעילות ואוטומציה של התהליך.

הטיפים שלה סופר פרקטיים. כדאי לכם לבדוק איך ליישם אותם ואם בא לכם להתחיל עם פומודורו, כבר הכנו לכם כתבה.

תזכרו, אפשר לעבוד פחות אבל לעבוד יותר חכם. תבדקו אילו תהליכים ניתן לייעל, על אלו ניתן לוותר והכי חשוב – זה הזמן שלכם, אל תבזבזו אותו על פגישות מיותרות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קניות

עוד מרקטפלייס פורח

אתם בוודאי מכירים את השם Etsy אבל אולי לאחרונה בישראל השם קצת נעלם, אז אל תטעו, המרקטפלייס הזה חי ובועט.

החברה מדווחת על נתוני הרבעון האחרון וזה נראה מבטיח מאוד, עם גידול של מעל 23% מהתקופה המקבילה. המחזור עלה על 2.7 מיליארד דולר ואלו חדשות נפלאות לכל מי שמוכר מתנות ועבודות יד.

רובנו חושבים תמיד על מכירות באתר משלנו, אולי אמזון או איביי, אבל הי, קפצו לשם ותבדקו איך תוכלו לשלב את המוצרים שלכם או לקנות כמה פינוקים.

מעל 11.1 מיליון רוכשים חדשים או כאלו שלא ביצוע רכישה בשנה האחרונה הגיעו לאתר. הצמיחה הגדולה ביותר מגיעה מרוכשים מכורים וכאלו שהוציאו מעל 200 דולר בשנה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

  • מרקוס אדר, כפרה עליו, מביא לנו 10 דקות של סקי מרחבי האלפים. הלכנו להשחיז סכינים, ביי.
  • החורף מגיע, כאילו בערך אבל קטנועים וקר וזה…אז לא נהפוך את זה לרכב עתידני? מדריך שלם – מקטנוע לחללית 
  • צמחים טורפים וחרקים שונים נפגשים בסדרת סרטונים כובשת. הבנו שלא נפגעו יצורים חיים במהלך הצילומים.
  • מאש-אפים זה הקטע שלנו פה ואם זה מטליקה פוגשת את שנות ה-70, קדימה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp