fbpx

תנו לזה להשפיע עליכם 
האינטרנט עומד להשתנות בקרוב ואתם אפילו לא יודעים את זה.

פייסבוק כבר לא פייסבוק, אולי שמעתם על ווב 3, אתם יכולים לקנות תמונות במיליוני דולרים, חברות אשראי משיקות כרטיסי אשראי בקריפטו וזו רק ההתחלה.

מה לא נכנס לניוזלטר שלנו?
פייפאל ויתרה על פינטרסט, מאסק משגע את עולם הקריפטו בזמן שהטסלה שלו שוברת שיאים. התחממות גלובלית הופכת לעסק מכניס מאוד ועוד כל כך הרבה דברים.

חצינו 2,000 חברים ואנחנו ממשיכים לצמוח, אז גלשו לתחתית העמוד, תחשבו על מישהי/ו שישמחו לקבל ניוזלטר שכזה והזמינו אותם על הלינק.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

טכנולוגיה
מה? באמת? אני מטא פה
סליחה, זה היה מתבקש, פייסבוק מתה? 
פייסבוק מחליטה לברוח מהעבר שלה, להסתכל על העתיד אבל הסיפור לא משתנה, היא רוצה לשלוט בעולם.

מה הסיפור?
זו לא הייתה השנה הכי מוצלחת של פייסבוק, אבל צוקרברג יודע להפוך את הסיפור וזה מה שחשוב. המניה אפלו הגיבה בעליות לאחר שינוי השם. אז כן, אם עדיין לא שמעתם, זה מטא (Meta) ואפילו הוחלט לשנות את שם המניה.

על מה מדברים פה?
להחליף שם זה דבר אחד, להחליט על שינוי אסטרטגי הוא דבר אחר ולהשקיע, מעל 10 מיליארד דולר כדי להכין את החברה לשלב הבא זה גם חשוב אבל לא ברור לאן החברה הולכת וזה מסוכן, בעיקר לחברה שרוצה לשלוט בעולם, בכל מחיר.

ומה עוד?
נכון, צוקי טוען שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא אבל בינינו, צריך לנסות להבין שהשחקנים החזקים, אפל, גוגל ופייסבוק מנסים לעשות שינויים כדי לשלוט במגרש שנקרא אינטרנט, או יותר מכך, השליטה במסר, השליטה במידע, השליטה בקהל שהוא, בצורה פשוטה, אנחנו.

זה בהחלט משתלם לתת הרבה ערך והשנה קנבה תוכיח זו עם מחזור מכירות שיעלה על מיליארד דולר. אז נכון, אתם לא חייבים לשלם, אבל בהחלט מעורר השראה לראות את קנבה צומחת, לראות קהל מעריצים אדוק שממשיך להשתמש ולשלם (גילוי נאות, אנחנו משלמים על מנוי שנתי).

אם צוקרברג יצליח, הוא יזיז את האינטרנט ל- Metaverse ויוכל לחזור לשלוט במידע ולהבטיח שליטה בעולם הפרסום, התוכן והמסר. 

מעניין לדעת
פייסבוק מבינה שהיא חייבת להמשיך להתקדם לשלבים הבאים, לעולם הבא והיא צריכה להביא את הקהל לעולם שלה, בדיוק כמו שאפל הצליחה להביא את האפליקציות ולשלוט בשוק ענק.

אל תטעו, המלחמה על הכוח רק מתחילה, יהיה מרתק, יהיו נפגעים, ואם לא הבנתם עד כה, אנחנו המוצר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מספרים
הטרנד הזה פה להישאר
מוכנים לזה? 
לפודקאסטים החזקים ביותר בעולם יש יותר השמעות מתוכניות הרדיו המצליחות ביותר ולערוצי היוטיוב המצליחים יש יותר צפיות מאשר לתוכניות טלויזיה. כן, גם אנחנו קראנו את זה כמה פעמים.

משמעות הדבר, שהיכולת ליצור תוכן שמגיע רחוק, לחשיפה, הצלחה והכנסות, כבר לא נמצא בידיים של השחקנים הישנים, החזקים. זהו עולם של יוצרים

יוצרים כמו מר ביסט, בונים צוותי ענק, ערוצי יוטיוב מצליחים לבנות חברות מדיה עם 20 איש ולייצר מיליוני הכנסות. דוח של חברת Stripe (ספקית תשלומים בינלאומית שהצליחה להתברג בעולם יוצרי התוכן), מנתח את הצמיחה בעולם הזה ותופתעו לגלות שהשוק שצומח הכי מהר, הוא צ’כיה.

אנחנו נמשיך ונזכיר לכם, זה הזמן הטוב ביותר ליצור מוצר, שירות, ערוץ שיעזרו לכם להצליח יותר, לפתח את העסק שלכם או להגשים את החלומות שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אקדמיה
חוזרים ללימודים
שנת הלימודים האקדמית החלה ובהצלחה להם. אחוז הנרשמים בארה”ב יורד בכל שנה והאקדמיה מחפשת את מקומה.

חברות רבות בעולם מתמודדות עם מצב חדש בו עובדים רבים עוזבים, פורשים אם תרצו ויוצאים לחפש את עצמם, לחפש יזמות דיגיטלית. באופן מפתיע העובדה שעובדים רבים עוזבים יצרה מצב חדש בו ארגונים רבים מוכנים לגייס אנשים ללא תואר.

מה שהיווה תעודת כניסה לעולם העבודה, תואר ראשון וכדומה מתחילים להיתפס על ידי הדור הצעיר כמעמסה כלכלית וגם בזבוז של שנים חשובות. 

זה הזמן לחזור ולחשוב, אולי אין באמת צורך יותר בתארים או אולי לחשוב מחדש על האופן בו אנו מגייסים ומכשירים עובדים. במקום לגייס אנשים על בסיס לימודים, להכשיר עובדים שהראו יכולות מסוימות, אופי שמתאים לביצוע התפקיד ונכונות ללמוד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂
-אי אפשר להתעלם ממשחקי הדיונון אבל תוסיפו לזה כמה רובוטים סטייל וול-אי וקבלו את זה.

-יש משהו נפלא בלקחת שיר ולעשות לו גרסה חדשה. לפעמים נה וואו, לפעמים…הבנתם. מה אומרים?

-סצינות פתיחה מסרטי קולנוע ידועים. מזהים? תצליחו לנחש את הכל?

-סרטון של מטוס סילון באלף פריימים חייב להיות חוויה. אהבנו כל רגע.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp