fbpx

רוקדים לעבודה
 שוק הדיור מתפוצץ, מומחים (אם יש כזה דבר) מעריכים שהביטקוין אולי יסיים את השנה ב-100 אלף דולר ומסעדת צפרה הודיעה שתסגור את שעריה לאחר 15 שנה.

הזמן זז מהר, ההיסטוריה חוזרת, כל מה שעולה חייב לרדת וכן, כל הקלישאות נכונות. נסו למצוא את ההזדמנות בכל דבר.

מה לא נכנס לניוזלטר שלנו?
אתר OpenSea למסחר ב-NFT חצה 80 אלף עסקאות ביום, מתחרה חדשה לטסלה עושה גלים, פייסבוק אולי מצאה פתרון לתחרות הפרטיות מול אפל (להשאיר את כל המשפך בתוך פייסבוק….דה) וסת’ רוגן משיק פודקאסט סיפורים קורע.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

יזמות
מי אמר שזה בכלל שווה משהו?
הרשת מתפוצצת עם ידיעות על שווי חברות הייטק צעירות, אבל מה באמת קורה פה?

מה הסיפור?
כולנו נחשפים לידיעות על עוד חברה צעירה שהצליחה לגייס מאות מיליוני דולרים ובכך הפכה לחד-קרן. עוד חברה עם מחזור מכירות מגוחך שווה כמה מיליארד דולר והונפקה בבורסה. אבל האם זה באמת המצב?

על מה מדברים פה?
הקטר הישראלי שמוביל את כולנו בבטחון אל עתיד לא בטוח נקרא הייטק והקרונות הן חברות שממשיכות לגייס כסף, להצמיח שווי משוגע, לגייס עובדים בשכר פסיכי ולהציע אינספור פינוקים, רק שהחגיגה תמשיך. אבל בפועל, משקיעים וקרנות ממשיכות לנפח את השווי במטרה אחת, להרוויח כסף ואם אפשר, להנפיק מעבר לאוקיינוס מה טוב.

ומה עוד?
כך מוצאות את עצמן חברות ישראליות בשווי לעיתים תלוש לחלוטין מהמציאות העסקית וחברות בשווי 15 מיליארד דולר, מייצרות הכנסות קטנות, כאלו שלעולם לא יאפילו על ההשקעה או השווי אבל הי, המשקיעים חוגגים ואיתם גם המייסדים וקומץ עובדים.

המטרה של החברות הללו מבוססת על צמיחה והגדלת שווי, פחות על בניית עסק רווחי כמו שרובנו מכירים. המטרה היא לא הכנסה, היא פשוט שווי גבוה ומניות שניתן למכור. כן, מסתבר שגם זה מודל נפלא, אם הצלחתם להיכנס למסיבה.

בסרטון המיני דוקו המאוד מומלץ, ג’ייק טרן (שכל הערוץ שלו מורכב מסרטונים נפלאים כאלו) מביא בהרחבה את מה שעלולה להתברר כעסקת הפונזי הגדולה בהיסטוריה ולא מצד המייסדים, אלא המשקיעים.

תפנו לכם קצת זמן, הסרטון הזה הוא הזדמנות להבין כיצד עובדת המערכת, המשקיעים, איך נותנים שווי ולמה אנחנו מאמינים שזה עוד עלול להיגמר בדמעות. עבור מי? כנראה שרק עבור הציבור התמים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

ניהול
מתלבטים אם טיקטוק בשבילכם
ככל הנראה אתם שואלים את השאלה הלא נכונה.
כן, פלטפורמת הוידאו, מלכת הריקודים והליפסינק תהיה מקום עבור המותג שלכם בקרוב מאוד.

כמו תמיד, המותגים מנסים להבין האם הם צריכים להיות שם או לא. התהליך תמיד דומה ובהתחלה חברות מחכות, מסרבות, מקשיבות, בודקות, מבינות ואז קופצות על העגלה.

אבל טיקטוק כובשת נתח שוק אדיר בכל הנוגע לפרסום וכעת היא גם מתחילה לגלגל את פיצ’ר קורות החיים שלה. אם תרצו לגייס את הכוכבים הבאים לעבודה, כנראה שהם כבר שם.

במהלך הקיץ האחרון, השיקה טיקטוק פיילוט עםאפשרות להגשת קורות חיים והזמינה 70 מיליון משתמשים בדגש על דור ה-Z. בין מקומות העובדה היו צ’יפוטלה, שופיפיי וקבוצות ספורט מוכרות. בשלב הבא היא תאפשר למעסיקים נוספים להצטרף. אין עדיין צפי להשקה עולמית אבל הרעיון מעניין מאוד.

זו הזדמנות למעסיקים לפגוש את העובדים במקום בו הם מרגישים הכי בנוח להפגין את היכולות ואת היצירתיות שלהם. אז העסק שלכם, מוכן כבר לטיקטוק?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מותגים
מי זה מתחבא שם?
בישראל זה נקרא תוכן שיווקי ולפעמים גם פרסום סמוי (מונח שגרר המון ביקורות על העובדה כי הציבור מקבל פרסומת מבלי שהוא מודע לה). באנגלית השם הוא Product Placement וברור לכולם שהניחו את המוצר שם כדי שנשים לב אליו.

סרטי בונד חביבים עלינו מאוד בכל הנוגע לפרסום שכזה, אבל תוכלו למצוא את השיטה הזו כמעט בכל מקום. הסניקרס שמופיעות במשחקי הדיונון הן סולד אאוט בכל העולם.

מה שהתחיל כשיתופי פעולה בעולם הקולנוע החל לחלחל באופן טבעי לחסות כספית בסרטים ומשם לטלויזיה. לעיתים החסות מתאימה יותר ולעיתים פחות, מה שנקרא בטעם טוב. מתאים או לא? אתם אוהבים את זה? ואיך כל זה קשור לסדרה חברים?

מוזמנים להציץ בסרטון עמוס הפרסומות הזה וללמוד איך מותגים משתלבים בכל התכניות האהובות עליכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂 
-התמכרנו ואנחנו רוצים שגם לכם זה יעלה חיוך על הפנים. סרטונים שמעיפים דברים באויר, זה פשוט מעולה. תהנו

-אין על לגו ומי לא מכיר את הטיטאניק אבל להרכיב 9,090 חתיכות? אורך הספינה מעל מטר וניתן יהיה לרכוש אותה ב-1 בנובמבר השנה.

-התרגלנו כל כך לאפקטים ממוחשבים בסרטים שאנחנו כבר לא מאמינים לכלום. הנה 10 אפקטים מדהימים שלא תאמינו איך עשו אותם.

-כולנו מכירים את הנושא הכאוב של חיות נכחדות. מה עם החיות שנעלמו וטוב שכך? דוקו קצר על החיות המפחידות שנעלמו מהעולם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp