הכל עובר חביבי
בא לנו לקנות משקפי VR ולא לצאת מהבית עד החורף, איזה מזל שאנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים כל היום.
הצלחנו לעודד עוד כמה חברים להקשיב לספר של מת’יו מקונהי (שציינו לפי כחודשיים כאן). אנחנו עובדים על מדריך לפודקאסטים שיצא בקרוב, על סקר היזמים הגדול ועוד כמה הפתעות.
אבל מעבר לכל הדברים, אנחנו ממשיכים לייצר עבורכם תוכן ונשמח לשמוע במייל חוזר מי אתם, מה בא לכם, במה נוכל לעזור לכם.
רק הצלחה, אושר ומזגן בכל דרך בה תבחרו.
שיווק
איך לייצר מודעות שעובדות בעידן החדש
אפל מחליטים והמפרסמים משלמים על זה, הרבה.
לפני כמה חודשים מדיניות הפרטיות השתנתה והמשמעות הייתה ירידה חדה במספר המשתמשים שמוכנים לקבל פרסומות ולחלוק מידע אישי.
למפרסמים קשה לעקוב אחר המשתמשים, קשה יותר לקבל מידע והפרסום בפייסבוק לדוגמא התייקר ב-47% במהלך השנה האחרונה (בכל מה שקשור ל-CPM וזו רק דוגמא אחת).
אבל אם אתם רוצים להפסיק להתבכיין ולעשות שינויים, הנה כמה נקודות שיוכלו לסייע לכם כדי להתגבר על הבעיות ולהגיע ללקוחות נוספים:
- נסו יותר מודעות – צרו בכל סיבוב 20-50 פיסות קריאייטיב.
- הקפידו לייצר תכנים חדשים, מודעות מוצלחות יחיזיקו רק 10 שבועות עד שהלקוחות יתייאשו.
- שווה לשקול יותר מודעות מבוססות נושאים ותחומי עניין אם אתם רואים ירידה בקהלים הדומים.
שווה לשקול מודעות בולטות בצבעוניות שלהן, בהתאמה לכל פלטפורמה בה אתם מפרסמים. הדו”ח המלא והמלצות בלינק שבתמונה או כאן.
פודקאסט
100 מיליון דולר שווים את זה?
הבאזז בשנה שעברה סביב ג’ו רוגן היה יוצא דופן. הכוכב שהספיק לעשות סטנדאפ, להיות פרשן ושדרן, יוצר וכוכב בפני עצמו הודיע שחתם עם ספוטיפיי על זכויות למכירת הפודקאסט המצליח שלו.
המחיר היה מוערך בכ-100 מיליון דולר עבור הזכויות לכל הפרקים בכל הערוצים. התכנית המצליחה אירחה כוכבי על כמו וויל סמית’, אילון מאסק (שישב לשאכטה) והפרקים , שחלקם אורכים כמעט 3 שעות ומצולמים, עלו ליוטיוב וזכו למיליוני צפיות.
אז מה אפשר להגיד על העסקה הזו?
ג’ון רוגן מבסוט מהכסף, אך המספרים מראים ירידה. ערוץ היוטיוב שלו אינו מציג פרקים חדשים וסובל מירידה משמעותית בחשיפה, החיפושים בגוגל צנחו ונתון נוסף שמראה על הירידה בכוחו של ג’ו רוגן קשור לאורחים שלו.
לפני המהלך של ספוטיפיי, אורחים זכו לתוספת של אלפי עוקבים חדשים עם ממוצע של כ-4,000 עוקבים בטוויטר בשבוע לאחר שידור הפרק. מאז המעבר, המספר נחתך בחצי. יהיה מעניין לראות האם מפורסמים נוספים יסכימו לבלעדיות של ספוטיפיי במצב שכזה.
תוכן
מעריצים-טעינו
בשבוע שעבר סיפרנו לכם שהפלטפורמה של OnlyFans החליטו להפסיק את כל התוכן המיני שהיווה אחוז משמעותי בהכנסות החברה.
הבהלה לא איחרה, ועשרות יוצרים מצליחים סגרו את החשבונות ונטשו את הפלטפורמה. מנכ”ל האתר, טים סטוקלי טען כי לחץ מצד גורמים כלכליים כגון בנקים הובילו להחלטה.
הכל אפשרי אבל לנו קצת קשה להתעלם מהמחשבה שאולי כל זה היה תרגיל ביחסי ציבור, ואם אכן כך הדבר, אז וואו, איזו הברקה. ואם לא, הנה, הכל הסתדר.
הלקח לכם, קוראינו היקרים, אל תסמכו על מקור הכנסה אחד בלבד, יצרו רשימת תפוצה, תפצלו את מקורות החשיפה. אם כיום אתם מפתחים ערוץ יוטיוב או עמוד אינסטגרם, שקלו מה השלב הבא ובצעו את זה. לכו תדעו מי יחליט מחר לסגור לכם את הברז.
חסות
שומעים רגע? תראו משהו
הרטרו חוזר לאופנה והתקליטים מוצאים את עצמם על הקיר שלכם.
האלבומים שגדלנו עליהם, התקליטים שכולנו מכירים עוברים עיבוד מחודש והופכים ליצירת אמנות, לתלות על הקיר את הכוכבים שאהבתם, זה התשוקה והעסק של יתיר, הבעלים של Frame The Album.
כיף לנו במקסימום 🙂
- עד לחופשת הסקי הבאה, הנה סרט שמשלב סקי וסטופ מושן. תהנו.
יש שני סוגים של אנשים בעולם – כאלו שאוהבים חריף וכאלו שלא אוהבים חריף. אבל מה ההיסטוריה של חריף? הנה סרטון אדיר שילמד אתכם קצת היסטוריה.
- קחו סרטוני יוטיוב, קצת מוזיקה, רמיקס טוב והנה ערוץ מעולה. האמן The Kiffness יוצר להיטים כמו זה.
- האם אפשר לקפוץ על חבל מהר מספיק כדי לעצור את הגשם? ניסינו לחסוך את ההכנה ולתת לכם את הפתרון בערך ב- 16:40
גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂
שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻