fbpx

מוכנים להתחיל את השנה?

מוכנים להתחיל את השנה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ראש השנה הוא הזדמנות נפלאה להתחיל את סוף השנה הכי חזק שלנו. מוכנים?

רגע לפני החגים, כולם במירוץ. אולי זה הזמן לעצור ולעשות חשיבה מחודשת.

ראש השנה היהודי הוא נקודה נפלאה לעצור ולהתבונן על העשייה שלנו. הזדמנות נפלאה לעצור ולשקף לעצמנו את השנה עד כה. לבדוק את כל הטעויות, הנקודות והשינויים שניתן לבצע בחודשים שנותרו עד סוף דצמבר.

חברות גדולות כבר שרפו את מרבית התקציב, עכשיו נותר להן לשייט ולהתחיל להתכונן לינואר. תכניות עבודה, אישורי תכניות.

עבור עסקים קטנים זו הזדמנות לפרוח.

  • אז מה היה לנו? בדקו את השנה מינואר. מה היו המחזורים, היכן אתם נמצאים והאם אתם עומדים ביעדים שקבעתם לעצמכם? במידה וזה המצב נפלא. עדכנו את התכנית והסתערו. אם המצב לא כמו שקיוויתם לו, זו השעה שלכם לעשות סדר, לצמצם הוצאות, לאתר לקוחות חדשים או להציע מוצרים במחירים מעודכנים. זכרו שמאמץ כעת יוביל אתכם לשנה הבאה מוכנים וערוכים.
  • מה שלום העובדים? שבו עם העובדים לשיחה אישית. הבינו איך הם רואים את השנה עד כה, מה היו רוצים לשפר ורתמו אותם למשימות שיפתחו אותם אישית ומקצועית. במקום להסתכל על החגים וסוף השנה כגורם לעייפות, ראו זאת כהזדמנות.
  • לקוחות – כל הלקוחות עסוקים, כל הלקוחות עסוקים בתקופת החגים. כל המדינה בלחץ. נסו להבין מה יש לכם ביד. מי הם הלקוחות הטובים שלכם? פנו אליהם, בקשו פגישה קצרה או שיחת וידאו והציגו להם את המהלכים שיובילו אותם לשיפור בחודשים הקרובים. הראו להם שאתם יוזמים. במקרה שאתם פונים אל לקוחות קצה, התקשרו לשאול לשלומם, אל תציעו כלום, אפילו לא הנחה לחג. מפתיע נכון? פשוט דברו איתם. שאלו לשלומם מבלי לבקש שום דבר בתמורה. אם תהיו כנים, אמתיים, תופתעו לגלות כמה מהם יתקשרו בחודשים הקרובים לקבוע תור.
  • מה לא עבד טוב עד כה השנה? בחרו תהליך אחד שאתם לא מרוצים ממנו. ייעלו אותו. רק אחד, לא את כל העסק. נסו לבחור משהו קטן, מהסוג שאתם יודעים שאפשר לתקן, השקיעו בו את הזמן. הגדירו מה תהיה הצלחה מבחינתכם.
  • אל תצאו לחגים בלי רשימה ליום שאחרי – כולם חוזרים מהחגים ומנסים להתאפס. תכינו רשימה מדויקת של היום הזה. אל תתנו ללחץ לכבוש אתכם כבר ביום הראשון אחרי החופש. תשלטו בו, לא הוא בכם.

אנחנו מקווים שהנקודות הללו יעזרו, אפילו במעט. קחו את הזמן לנוח, השקיעו זמן לפני ותוכלו להתחיל את הרבעון האחרון בדיוק כמו שתכננתם. בהצלחה, חג שמח ושנה טובה מכל צוות סטריטוויז.

אתם מוזמנים ליצור קשר אם משהו לא ברור, אם יש לכם שאלות נוספות.

נ.ב.

הזדמנות נפלאה לומר תודה לצוות הקסום הזה, לכל הלקוחות שעובדים אתנו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 62- לגור בדיסני

אפשר לשחרר כל רסן דיסני גייסה מישהו להוביל את אסטרטגית המטאוורס, פייסבוק זונחת את המילה חדשות בפיד שלה וגוגל מתחילה להגביל מפרסמים באנדרואיד. היום במהדורה,

ניוזלטר 69- זהירות, מכייסים אתכם

סוף שבוע קשה פיגוע במרכז תל אביב זרק אותנו אחורה לימים קשים וכואבים. הרשתות מתפוצצות, כולם הופכים מלחמתיים והשידור החי בערוצי הטלוויזיה נראה כמו סדרת