fbpx

מהאונליין לשוק הפשפשים: הסיפור של vonberg

מהאונליין לשוק הפשפשים: הסיפור של vonberg

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

המוטו שלנו ב-streetwise הוא לעזור לאנשים לשפר את העסק. כשאנחנו נתקלים במותג צעיר, מגניב בתחילת הדרך, אנחנו אוהבים לבוא ולהרים

אם אתם קוראים את הניוזלטר שלנו, כבר שמעתם על vonberg ואולי נהניתם משיתוף הפעולה שיצרנו איתם למענכם. עכשיו, אנחנו רוצים להכיר לכם אותם עוד קצת. אז פנינו לאלי מנהל המותג ללמוד עוד קצת על הסיפור של וונברג.

וונברג הוא מותג אופנה חדשני ומלא בסטייל שהוקם ב-2017. למותג חנות מגניבה בשוק הפשפשים ואתר אונליין שהפך ללהיט כבר בשנה הראשונה לפתיחתו מהפתיחה. האתר מוכר ללא פחות מ-45 מדינות בעולם. וונברג למעשה מייצרת ליין שונה בתחום הביגוד היומיומי ומוסיפה לו קצת יוקרה. יחד עם זאת הם מקפידים מאוד על הפרטים הקטנים ולא מתפשרים כלל על החומרים שלהם. הבידול המיוחד של החברה לא נעשה במוצרים עצמם אלא בשירות שהם נותנים ללקוחות.

איך קם המותג?
המותג וונברג החל את דרכו בשנת 2017 כמיזם עסקי בתחום המסחר האלקטרוני בהשקה שקטה ושווק לראשונה באתר האונליין שלנו. המותג נולד בתל אביב בהשראת טיפוס הרים וגבהים. אנחנו בעצם לייבל אופנה לגברים ולנשים באיכות גבוהה. אנחנו שואפים להמציא מחדש את הגבולות בין בגדי קז’ואל ליוקרה”.

“אנחנו מייצרים ביגוד יומיומי יוקרתי המהווה את הבסיס של מלתחת אופנת הרחוב היוקרתית. האני מאמין שלנו הוא ייצור בגדים תוך הקפדה על פרטים. אכפת לנו מאיפה אנחנו מספקים את החומרים שלנו והאנשים איתם אנחנו עובדים. אנחנו מקפידים על איכות בכל מה שאנחנו עושים”.

מה קרה אחרי ההשקה השקטה?
“לאחר כשנה של שיווק אונליין התחלנו לשווק את המותג בסדרה של פופ אפים בברלין ובתל אביב בהצלחה רבה. בשנת 2018 נמצא לבסוף המיקום הקבוע של חנות המותג הראשונה במתחם שוק הפשפשים בתל אביב יפו. מאז אנחנו פעילים מאוד ברשתות החברתיות ומשווקים את מוצרי החברה במעל ל-45 מדינות דרך אתר האונליין החדש שלנו וכמובן משרתים את כל באי החנות בשוק הפשפשים”.

למה בחרתם את השם vonberg (בתרגום חופשי: מן ההר)?
“השם נבחר באחד מטיולי הסקי שלי ושל השותפים העסקיים שלי. שם המותג משתדל לשדר חווית לייף סטייל, בדומה למותגים אירופאיים הדוגלים באיכות גבוהה והקפדה יתרה על שירות, מיתוג וסטייל. כל זה כמובן ברמה הגבוהה ביותר”.

איך אתם מבדלים את עצמכם בשוק כזה תחרותי?
“זהו כמובן אחד הדברים החשובים לי ביותר כמנהל המותג, אנחנו רואים במותג שלנו משהו נפרד לחלוטין מכל תעשיית האופנה בארץ. את משאבי החברה אנחנו תמיד משקיעים חזרה בחברה ובלקוחות שלנו, וזו הסיבה שהחברה שלנו גדלה כל שנה ושנה.
חווית השירות שלנו, אם בצורה מקוונת או בריטייל, משתדלת להיות הגבוהה ביותר ואישית לכל לקוח”.

איפה אתם פועלים בשביל לקדם את עצמכם?
“אנחנו פעילים בעיקר ברשתות החברתיות, מגזיני אופנה מקומיים ופרסום ממומן ברשתות. מלבד פרסום, אנו עוסקים המון בשיתופי פעולה יחד עם אנשי עסקים על מנת לראות לאן עוד נוכל להביא את המותג בעתיד. חכו לעדכונים (צוחק)”.

לאיזה קהל יעד אתם מכוונים?
“קהל היעד שלנו הוא מגוון, החל מבני נוער ועד לאנשים בוגרים יותר. ככלל, אנחנו מגדירים את קהל הלקוחות שלנו כגברים בני 18-38”.

איך אתם יוצרים קשר אישי עם הלקוחות שלכם?
“קשר אישי עם לקוחות החברה הוא חלק בלתי נפרד מהחוויות השירות אצלנו ואנחנו נמצאים בקשר מתמיד עם לקוחות החברה דרך הניוזלטרים, הודעות אישיות ודרך הרשתות החברתיות.

אנחנו משתדלים שחווית הקניה בחנויות שלנו תהיה אישית ככל האפשר. למשל אנחנו נוהגים לבצע פרסונליזציה של האריזה על פי שם הלקוח שקנה, זה תורם רבות להתחלת הקשר בין המותג לבין הלקוח. בעתיד הקרוב נתחיל להציע ריקום של שמות הלקוחות על מוצרי החברה בדומה למותגי על מאירופה. זאת על מנת להעניק ערך מוסף של הלקוחות שלנו אל המותג”.

מה התוכניות לעתיד? לאן יש להתפתח?
“בוודאי, התוכניות לעתיד הם להמשיך את ההכרה של המותג בארץ דרך אתר האונליין והפצתו בעולם דרך בוטיקים אשר אנחנו איתם במגעים כרגע”.

אם גם אתם רוצים או מכירים עסק צעיר בתחילת דרכו נשמח לארח אותם בניוזלטר שלנו ובאתר, מוזמנים ליצור איתנו קשר בפייסבוק ובאינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

למה כדאי לצאת מאזור הנוחות?

יש רגעים קטנים בחיים שאתם בוחרים להתנהג בצורה קצת שונה מאיך שהתנהגתם עד היום, לטוב או לרע אלו כנראה יהיו הרגעים הכי זכורים בחייכם. אתם