fbpx

למה חתימה אישית במייל היא הפרסום הכי טוב שלך

למה חתימה אישית במייל היא הפרסום הכי טוב שלך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אנחנו שולחים מידי יום עשרות מיילים, חלקנו מוסיפים סיומת מנומסת או לא רושמים כלל. אולי פחות חשבתם על זה,  אבל הסיומת הזאת היא ערוץ פרסום חינמי שהחשיפה אליו היא מובטחת. אז למה לא להשתמש בו?

עד 2020, רגע לפני הקורונה, הערכות מדברות על כך שהאדם הממוצע נחשף ל- 7000 מסרים ביום. בתקופה שבה כל חברה ומותג מנסים להתבלט,מחירי הפרסום עולים והתחרות לא נעשית קלה יותר, התפרצות הקורונה העצימה זאת יותר . עכשיו יותר מתמיד עייני כולנו נשואות באופן תמידי אל מסכי המחשב. 

לא, אנחנו לא עומדים לדבר שוב על פרסום רגיל בדיגיטל, אלא נספר לכם שתוכלו לשים מודעה אחת עם מסר נשלט שלא עולה כסף אך יכולה לייצר לכם את הריווחיות הגבוה ביותר.

ברוכים הבאים לחתימת מייל אלקטרוני; זה ישמע לכם אולי קצת הזוי אבל אחד מהדברים האינטימיים ביותר שנשארו לנו עם התפתחות הטכנולוגיה הוא תיבת הדואר האלקטרוני שלנו ולמרות שגם היא מוצפת בספאם תחשבו כמה מיילים אתם שולחים בשבוע או בחודש ומה אם כל מייל כזה היה הופך למודעת פרסום? 

חתימה אישית, למה?

בניית אמון וקרבה– חתימה מותאמת אישית נותנת לצד השני קצת מידע על האישיות של שולח המייל ומוריד מן התחושה של כתיבה אוטומטית בניסוח תוכן וסיכום. זה גם מה שיגרום לכם לבלוט בין שאר המיילים ולהגביר את סיכויי ההיענות שלכם. בנוסף, בלחיצת כפתור אחת על אחד מהאייקונים והקישורים לאתרים שלכם ניתן לאפשר ללקוח לבדוק את רמת האמינות שלכם בכל הנוגע למדובר במייל, בין אם זה ברמת המעורבות שלכם באונליין או בהפנייה על ידכם לכל הפלטפורמות שאתם נמצאים בהן. 

רושם ראשוני– בעולם שכולו מתנהל ברשת, עובדים שמתקבלים לעבודה מבלי לפגוש את המעסיקים שלהם, ניהול צוותים ופרויקטים ואפילו פיטורים, הכל עובר דרך האימייל. גם הרושם הראשוני נקבע אונליין והחתימה הופכת לכרטיס הביקור שלכם;היא תכלול את הפרטים היבשים לגביכם ,תמונה ועוד אפשרויות שנדון עליהם בהמשך. לכן, אחרי שהשקעתם בתוכן המייל סיומו עם חתימה אישית יעזור לכם להראות מקצועיים ורציניים יותר. 

מודעות והנעה לפעולה– ככל שהחתימה תכלול יותר פרטים עיניניים עליכם ועל העסק שלכם כך היא תגביר יותר את המודעות אליכם.בחתימה יש להוסיף אייקונים לרשתות החברתיות בהן אתם פועלים וקישורים לאתר העסק והאתר הפרטי שלכם. מומלץ להוסיף באנרים המפרסמים פעולות או מבצעים, מה שיגביר את החשיפה והכניסות לאתר ואליכם.

בידול– רוב המיילים הנשלחים כיום מסתיימים באותה צורה; בברכה, תודה ועוד, כאשר שורה מתחת מופיע שם השולח. חתימה אישית עם תמונה וצבעים תיבדל מאוד מהר בין עשרות אם לא מאות המיילים ותגביר את סיכויי  הזכירה וההיענות למייל שלכם.

קידום שירותים/מוצרים- מאחר ושינוי החתימה יכול להתבצע די בקלות ומהירות, הוספת פרסום על פעולה או מבצע שאתם מבצעים היא דרך מצוינת להגביר את העניין של הלקוח בכם. היתרון בעריכת החתימה הוא שניתן להחליף את הבאנר ולהתאים אותו למקבל האימייל. שימו לב לא להפריז עם כמות הבאנרים כדי לא לתת לצד השני תחושה שנשלחה אליו מודעת פרסום, וכמובן לעשות זאת בהתאם לעיצוב הגרפי של החתימה.

מה חשוב שיופיע בחתימה?

  • שם מלא 
  •  לוגו החברה
  • תפקידכם בחברה 
  • אימייל 
  • תחומי התמחות  
  • אייקונים (עד 3)
  • קישורים לאתר העסק והאישי 
  • תמונה 
  • טלפון אישי (לבחירתכם), טלפון חברה 
  •   באנר (לבחירתכם) 

ממה חשוב להימנע:

  • יותר מידי תוכן- כתבו לעצמכם את הנתונים הרלוונטים  לפני התחלת תהליך העיצוב (זכרו החתימה היא לא קורות החיים שלכם) , כך תמנעו מחתימה עמוסה ומבולגנת.
  • אל תשתמשו בתמונה בלבד כחתימה. חשוב לשים לב שהאפשרות להקליק ולהעתיק את הקישורים ופרטי הקשר שלכם תהיה קלה. סיבה נוספת היא שרוב חברות האימיילים אינן מורידות תמונות בצורה אוטומטית (מטעמי בטיחות ופרטיות) ויש סיכוי שמקבל המייל לא יראה את החתימה בכלל. 
  • מומלץ להשתמש בשני צבעים לכל היותר, חתימה צבעונית מדי עלולה לשדר חוסר מקצועיות. 
  •  תבליט- מומלץ לא להשתמש בנקודות תבליט. הסיבה לכך היא שהן לא מופיעות באותה צורה בחברות אימייל שונות, ולכן עלולות להרוס את פורמט החתימה. 
  • אין צורך בקישורים לכל הרשתות החברתיות שאתם נמצאים בהן- כדי להימנע ממראה עמוס בחתימה יש לציין את שלושת הפלטפורמות הרלוונטיות ביותר שהעסק או אתם נמצאים בהן.
  • חשוב לבדוק כי הקישורים בחתימה הם לאתרים פעילים ועדכניים, שימוש בקישורים לפלטפורמה שאינה פעילה תעיד על חוסר מקצועיות והתמדה.
  • גודל הלוגו או התמונה – אל תשכחו להתאים את גודל לוגו החברה או תמונה שלכם בצורה פרופורציונלית לחתימה.

שימו לב שחברות דואר אלקטרוני שונות עובדות על שרתים שונים ולכן לא כל חתימה תראה אותו דבר בכל חברה. אתם יכולים לבנות חתימה בעצמכם באמצעות המדריכים הבאים. לאלה מכם שלא מצליחים להסתדר כל כך לבד או שאין להם מספיק זמן ישנם כמה אתרים שישמחו להציע לכם את השירותים שלהם. 

אתר חתימה– מציע ממשק ידידותי בעברית, אנגלית וספרדית במחיר של 17 ש”ח לחתימה אחת ו-49 ש”ח ל- 5 חתימות. ישנם עוד אופציות תמחור כמובן שהכל תלוי בכמות המיילים שאתם צריכים.

HubSpot  Wise Stamp– מאפשרים לכם ליצור חתימה אישית אחת בחינם. כדאי שתשימו לב איזו תבנית אתם בוחרים מאחר ולא כל תבנית מותאמת לשפה העברית. היתרון בגרסת הפרו באתרים אלה הוא שניתן לקבל דוח ניתוח נתונים כמו: כמות ההקלקות, אחוזי חשיפה, היענות וכו’. 

אנחנו כל כך עסוקים בפעילות השיווקית הבאה שלנו שלפעמים קל לפספס את הדרכים היצירתיות והקלות שנמצאות ממש מתחת לאף,שימוש נכון בפרסום יכול להפוך כל עסק קטן לגדול, רק צריך לדעת איך לנצל את כל הכלים הנמצאים לרשותינו. להתחיל מחתימה אישית אולי נשמע כמו צעד קטן שלא בהכרח יניב תוצאות, אבל עם יישום ושימוש נכון בה לא תאמינו עד כמה תצליחו להגדיל את כמות החשיפה שלכם. 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 83 – ללכוד אנשים בשלהם

יום שלישי, או כמו שאנחנו מכנים אותו בסטריטוויז – האמפ דיי, טוב נו, השאלנו את זה מהאמריקאים ואצלם זה בכלל יום רביעי, אבל הכוונה היא

ניוזלטר 49- מה קונים שבוע הבא?

מה קונים שבוע הבא? מתכוננים לשישי השחור? אנחנו התחלנו להכין רשימות ובקצב שהדולר קורס, המשלוח יעלה יותר מהמסך מחשב הקעור שהחלטנו להזמין. מה לא נכנס