fbpx

למה הנראות חשובה בעידן הדיגיטלי

למה הנראות חשובה בעידן הדיגיטלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אתם משקיעים שעות במראה שלכם. מוציאים מאות ואלפי שקלים כדי להיראות במיטבכם. קונים בגדים ותכשיטים, מסתפרים, מתגלחים או מתאפרים, מבלים שעות מול המראה. הכל כדי שהרושם הראשוני שלכם יהיה חיובי.

אז למה שזה לא יהיה אותו דבר גם כשמדובר בעסק שלכם?

בעולם הדיגיטלי בו אנחנו חיים, לנראות יש חשיבות עצומה. אנשים מפתחים דעה החלטית על מוצרים ובתי עסק רק לפי איך שהם נראים להם בעין. ממש כמו הבגדים האופנתיים שלכם, אתם צריכים ”להלביש“ את המוצר שלכם בביגוד הכי יפה שאפשר.

הנראות חשובה במיוחד כי בני אדם מסוגלים לקלוט ולזכור תוכן ויזואלי במהירות ובקלות רבה הרבה יותר מתוכן טקסטואלי או מתוך שמיעה. למעשה, מחקרים טוענים שאנחנו זוכרים רק 10% ממה שאנחנו שומעים ו-20% ממה שאנחנו קוראים, אבל זוכרים 80% ממה שאנחנו רואים.

המגמה הזו ממשיכה גם ברשתות החברתיות. תוכן שכולל אלמנט ויזואלי זוכה ל-94% יותר צפיות ויש לו סיכוי של פי 40 יותר לזכות לשיתופים. וככל שהוויזואליה תהיה יותר מושכת ואיכותית, כך גדל הסיכוי שתתפסו את עיני הגולש.

מה זה אומר? אתם צריכים לחשוב מחדש על האופן בו אתם מציגים את העסק שלכם, במיוחד ברשתות החברתיות או באתר האינטרנט שלכם. אם תבקשו מהאחיין שלכם לעצב משהו בפוטושופ, זה ייראה בדיוק כמו שזה נשמע. לעומת זאת, אם תיעזרו בשירותיו של מעצב גרפי רציני, תבנו יחד איתו שפה גרפית ותייצרו חומרים באופן קבוע, הנראות שלכם תשתדרג.

גם אם העסק שלכם קטן ונמצא בחיתוליו, יצירת חומרים גרפיים ברמה גבוהה תגרום לעסק להיראות רציני. להיראות יותר גדול ממה שהוא כרגע. תעזור לו לגדול.

במה זה יכול להתבטא? עיצוב לפוסטים וקמפיינים בפייסבוק או ברשתות אחרות. עיצוב לניוזלטר. עיצוב לאתר אינטרנט. אינפוגרפיקה. וזה רק על קצה המזלג. האפשרויות פתוחות בפניכם.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email