מה יהיה עכשיו
גם אנחנו לא יכולים להתעלם מהשגעון שקורה באוקראינה ומקווים שהסיוט יגמר בקרוב. לקוחות רבים שלנו מפעילים צוותי פיתוח ועיצוב ברחבי אוקראינה.
אנחנו מחזקים אתכם, את הצוותים שלכם, ואת המשפחות שלהם.
מה לא נכנס למהדורה? פייסבוק מנסה הכל כדי להישאר רלוונטית, סוני תנסה את כוחה במציאות מדומה, ומתחרה חדש לקלאב האוס מגיעה.
שנתחיל?
רשתות
המלחמה ברשתות החברתיות
בשנים האחרונות, הרשתות החברתיות סיפקו לנו הצצה למתרחש בעולם מנקודות מבט אישיות, בצורות שלא יכולנו לשער.
על מה מדובר?
כ-30% מצרכני האינטרנט באוקראינה נמצאים בטיקטוק ומשמעות הדבר שמיליוני אנשים בעולם צורכים את המלחמה הזו בטיקטוק וכמובן גם טוויטר.
אזרחים מדווחים על המצב, על כניסת כוחות רוסים ועוד. דוגמא לכך ניתן למצוא בעמוד עם דיווחים של היוצר פיליפ דהפרנקו. היכולת לצרוך כמות כזו של תוכן באופן הזה נקראית OSINT, והיא בעצם צריכה של תוכן פומבי ונגיש, החל מצילומי לווין, מצלמות או תמונות שמעלים גולשים.
אז מה זה אומר?
תוכן מגוון שמגיע מכל מיני מקורות, מאפשר לאנשים להצליב את התוכן ולהבין מה באמת קורה, אבל, וזה אבל גדול, יש גם המון זבל. כל אחד יכול להעלות תוכן ולטעון מה שהוא רוצה.
מה עוד?
בימים האחרונים עמודים רבים באוקראינה הושעו על ידי טוויטר באופן אוטומטי ואמנם הרשת הודתה שהרבה מזה ללא הצדקה. המשתמשים טענו כי הרוסים מתלוננים על התוכן כחלק מהמתקפה הכוללת.
ומשהו נוסף?
העיתונאי סקוט בודמן צייץ כי קיבל טיפ על מתקפה רוסית שמתרחשת אך הסתבר שזה קטע מתוך משחק מחשב.
יהיה קשה לדעת בימים הקרובים מה אמיתי, מה נכון ומה פשוט הלך לאיבוד בתוך בליל הרשתות והתוכן. חשוב להיות זהירים לפני שמפרסמים כל דבר.
טיקטוק
הנוכלים הגיעו גם לפה
טיקטוק הגיעה לשלב חשוב בקריירה של כל פלטפורמה עם מיליארד משתמשים פלוס, הנוכלים התחילו לתת בראש.
משתמשי טיקטוק מדווחים בחודשים האחרונים משתמשים כי נפלו בפח בתרמיות של מוצרים שונים. הנוכלים מתחזים למותגים אמיתיים ומוכרים. התרגיל הקלאסי הוא פרסומת כביכול לזמן מוגבל שמציעה את השירות במחיר מוזל מאוד, במקום אלפי דולרים במאות בודדות ואף מתחת לכך.
הבעיה של טיקטוק, שהיא אינה מצליחה להתמודד עם כמות המפרסמים. היכולת לסנן לוקחת זמן והנוכלים מהירים מאוד. הבעיה שהם עושים שימוש במותגים עצמם, הלוגו, המסרים והעיצובים. יש שאומרים שזה מרגיש כמו העוקץ הניגרי (זוכרים את זה? לקבל אי-מייל שמספר שדוד שלכם באפריקה נפטר והוריש לכם מיליונים וכל מה שנותר הוא לשלם אלפיים דולר לשחרר את המסמכים).
הבלגן כנראה נובע מהפלטפורמה של טיקטוק שמאפשרת למפרסמים להעלות תוכן בעצמם ולמרות הטענות שהכל נבדק, זה כנראה לא קורה. החברה מנסה להמשיך ולצמוח מ-4 מיליארד דולר ל-12 מיליארד דולר בהכנסות.
להגנתה, פירסמה כי פסלה 3,392,630 מודעות וזה רק בין 1 ביולי ועד ה-30 בספטמבר 2021.
מועדון
קפנפטי מישהו?
מועדון חברים חדש מוקם בימים אלו בטרייבקה ניו-יורק והחברות אליו מצריכה גם NFT.
המועדון יבנה על שטח של כ-800 מ’ רבוע ויעוצב בסגנון ביתי, מעין בית רחוק מהבית ויאפשר לחברי המועדון לאכסן את המשקאות בארונות סגורים.
כדי לוודא ולשמור על איכות החברים כמובן, תושק החברות במודל NFT ובעצם חברות במועדון תלויה גם בקבלה וגם ביכולת לרכוש או להשיג NFT, מעין כרטיס דיגיטלי שמאשר את החברים.
מעניין לראות אם יהיה ביקוש ואם בסופו של יום שווי החברות ימשיך ויעלה. מעבר לכך, מועדוני חברים מצליחים כל עוד הם סודיים או מקור גאווה לחברים בהם. כמות מוגבלת של NFT תבטיח שהחברות תישאר אקסקלוסיבית ואם השווי יעלה, תמהיל החברים יהיה אטרקטיבי.
הכנסנו את הלינק להגשת בקשת חברות. פשוט הקליקו על התמונה. כרגע, אם הבנו נכון מתחילה החברות ב-250 דולר אבל אם תתקבלו, אולי הכרטיס יהיה שווה הון יום אחד.
קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂
- אהבנו, ואין לנו פה עמלות. חשבנו להראות כלי אוכל בקופסא, שאפשר לקחת לכל מקום. קטן, פרקטי, טוב לסביבה. מחיר סביר? אתם תחליטו.
- מה אתם יודעים על הקוף עם האף הגדול? זהו, שגם אנחנו לא ידענו אבל זה מצחיק.
- רוצים להיות דולפין? זה אפשרי עם המיני כלי שייט הזה. חבל שאי אפשר לצלול יותר. תעשה דולפין.
- בפינת המוזיקה, אל תפסיקו להאמין, להיט גדול שאתם מכירים אבל בגרסה ללא מוזיקה, כמעט. איזה קול.
גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו?
שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB
או לחצו על התמונה