fbpx

מסלולים

כמה אתם מצליחים להפיק מהתקציב השיווק שלכם?

השירותים שלנו

שיווק

לעומק

דיגיטל

מיתוג

מערכי
מכירה

סושיאל

אופליין

ניהול
קהילה

גיימיפיקציה

תוכן

מהם מסלולי שיווק לעומק?

שיווק נכון הוא לא כזה שמוכוון פלטפורמה כזו או אחרת – אלא כזה שלוקח מותג, מנתח אותו וקובע את האפיקים שבהם נכון למותג הספציפי הזה להשקיע – בהתאם למאפיינים ולתקציב השיווק שלו. לאחד נכון להתמקד בדיגיטל, לשני בנייה של תסריטי מכירה, ולשלישי הטמעת תהליך אפסייל למוצר מסויים.

זה הרעיון מאחורי מסלולי שיווק לעומק: מנתחים את המותג שלכם, מגדירים מטרות לפי סדר עדיפות, ומתחילים לרוץ. אונליין, אופליין, הכל מנוהל בצורה אחת מרוכזת, עם סנכרון בין כל הערוצים ותקציב שיווק שיש לו דופק: בוחנים, מזיזים ומעדכנים בהתאם לביצועים ולצרכים.

בחירת המסלול נקבעת בהתאם לתקציב השיווק והיקפי העבודה הנדרשים.

איך זה נראה בפועל?

בכל תקופה אפשר להתמקד בערוצי שיווק אחרים: אפשר לפעול בפלטפורמות שמותאמות לביזנס שלכם, לשנות דברים באופן שבו המוצר שלכם נארז או מוגש, לייעל את תהליכי המכירה שלו, לבנות מועדון לקוחות, לפנות לאנשים ברחוב ועוד. האפשרויות הן אינסופיות, והן משתנות מעסק לעסק.

שלבי התהליך:
  • ניתוח המותג והחברה באמצעות תהליך שיווק לעומק
  • זיהוי קהלי היעד והמדיות בהם הם נמצאים
  • אפיון מסע הלקוח
  • ניתוח תקציב וצרכים
  • בחירת ערוצי שיווק אונליין/אופליין
  • בניית תכנית עבודה הכוללת יעדים
  • הוצאת התכנית לפועל: כתיבה, עיצוב, סושיאל, קמפיינים, תוכן, קהילה וכל מה שנדרש         
  • אחת לתקופה: ביצוע הערכת מצב ועדכון ערוצי שיווק 
בחרו את המסלול שלכם

המסלולים הם בעצם ניהול השיווק שלכם בהיקפים שונים. ההבדל ביניהם הוא בהיקפי העבודה, והבחירה היא בהתאם למבנה החברה שלכם ולתקציב השיווק שעומד לרשותנו.

מסלול המראה

למי מיועד   עסקים קטנים ומותגים בתחילת הדרך
עדכון יעדים אחת לרבעון | סקופ עבודה כירורגי

מסלול המראה מותאם בעיקר לעסקים קטנים, או לעסקים שבהם אין מנהל שיווק במשרה מלאה. בדרך כלל לא יהיה גם תקציב שיווק מסודר, אלא עבודה בפלטפורמה אחת (פייסבוק/גוגל).

כשלרשותנו תקציב שיווק קטן יחסית, נבחר אחת לרבעון את האספקטים שנרצה להתמקד בהם. כדי להגיע לאימפקט מהותי, בדרך כלל נוכל לפעול ב-2 עד 3 אפיקים שונים בתקופה, שייקבעו בהתאם לתהליך שנבצע בתחילת הדרך. סתם למשל, זה יכול להיות שיפור נקודתי במוצר או בתהליך המכירה, קידום בפלטפורמה דיגיטלית מסוימת והשקעה באפיק אופלייני אחר. הכל בהתאם לצורך שלכם, ובעיקר של המותג שלכם.

נגדיר גם את אופן המדידה של המהלכים, ואחת לרבעון נבצע הערכת מצב של ביצועים, לצד הצרכים העסקיים שנוטים להשתנות – ונבחר את האפיקים שבהם נתמקד ברבעון הבא.

מסלול ריצה

למי מיועד   עסקים בינוניים/גדולים ומותגים בצמיחה
עדכון יעדים אחת לרבעון | סקופ עבודה כלל ערוצי

המסלול הזה מיועד לחברות בעלות תקציב בינוני עד גבוה. בתנאים האלו, יש לנו אפשרות לפעול בכמה אפיקים במקביל, ולהביא אתכם רחוק יותר – וגם עמוק יותר. זהו מסלול חוצה פלטפורמות, המשלב פתרונות מעולמות שונים – אופליין ואונליין: דפי נחיתה, פליירים, עמודים באתר, תוכן שיווקי, בניית תסריטי שיחה, שיפור תהליכי מכירה, בנייה וניהול דאטה לקוחות ועוד. האפשרויות הן אינסופיות – נקבע אותן בהתאם לצורך, ונבצע מדידה שוטפת לכל אורך הדרך, בהתאם ליעדים שנקבע בתחילת הדרך. אחת לחודש, נרכיב תמונת מצב כוללת ונבחן את האפשרות לצרף אפיקים נוספים, או לבצע שינויים.

טייס אוטומטי

למי מיועד חברות בינוניות עד גדולות
עדכון יעדים שוטף | סקופ עבודה הכל כולל הכל

תחשבו לרגע שה–VP Marketing שלכם הוא אדם מוכשר מאד, שיודע את כל רזי השיווק והמכירות ויש לו את היכולת לתכנן, לבנות ולהוציא לפועל באיכות ובכמות של מחלקה שלמה. זה הרעיון במסלול הזה: בכובע של אדם אחד, אתם מקבלים מחלקת שיווק שלמה: אונליין, אופליין, דיגיטל, תוכן, עיצוב. אנחנו נקים וננהל את כל המערך השיווקי של החברה – ואנחנו יודעים בדיוק איך לעשות את זה.

המסלול הייחודי הזה מתאים לחברות בעלות תקציבי שיווק גדולים, שלא מחזיקות מחלקת שיווק מסודרת. כאן אנחנו בעצם אחראים על הכל: אתם אומרים לנו מה אתם צריכים שיקרה, ואנחנו מוצאים את הדרך להוציא כל דבר לפועל. הכל עלינו – החל מבניית המערך השיווקי, דרך איתור קהלי היעד, יצירת חשיפה ועד לדליברי של התוצאות.

בתחילת הדרך נגדיר ביחד את היעדים העסקיים, ולאורך הדרך תקבלו דיווחים שוטפים ותמונת מצב כוללת ושקופה לגבי ההתקדמות בכל אחד מהאפיקים. מדובר בפרויקט ארוך טווח (חוזה לשנה ומעלה), שבסיומו יהיה לכם מערך שיווק מדהים שנותן לכם ראש שקט, מקפיץ את כל העסק קדימה, ומעל לכל: מאפשר לכם לגדול, להתפתח ולהתמקד במה שאתם הכי טובים בו – ניהול המוצר שלכם.

מסלול השקה

זהו מסלול ייחודי בעל אופי פרויקטלי ושונה מהמסלולים השוטפים.
הוא נועד להביא אתכם ליעד מרכזי משמעותי שמוגבל במסגרת זמן: פרויקט מורכב,
כנס גדול שאתם צריכים להיות מוכנים אליו, השקה שדורשת פריסייל או רשימת המתנה,
או כל נקודת ציון אחרת.

המטרה היא הגעה לנקודת הסיום כשאתם בדיוק במצב שרציתם להיות בו, והכל עומד מוכן לקראת השלב הבא שלכם. כדי לוודא שאנחנו בדרך הנכונה, לאורך התקופה נציב יעדים נקודתיים, אבני דרך שיצביעו על התקדמות בכיוון הנכון ובקצב הנדרש. אפשר להסתכל עליהן כתתי מטרות.

בואו נתחיל
גלילה לראש העמוד