fbpx

מה שאף אחד לא אומר לכם על יזמות

מה שאף אחד לא אומר לכם על יזמות

אני לא באמת יודע אם אפשר ללמד יזמות. כל יום אנחנו רואים שנפתחים עוד ועוד בתי ספר שהמטרה שלהם היא ללמד יזמים איך לעשות כסף, איך למצוא רעיון, איך לגבש אותו ומה לעשות איתו. אבל האם בכלל אפשר ללמד יזמות? אז מה זה בכלל יזמות? יכול להיות שאלה הימים שעולים למעלה ויורדים למטה. יכול להיות שאלה הימים הנוראיים האלה שצריך לדעת להמשיך. יכול להיות שאלה הימים האלה שאתה לא יודע אם יש כסף בחשבון. יש ימים כאלה. הרבה. השאלה היא אם יזמות זה אופי וסגנון, או היכולת להתמודד ולדעת מה לעשות. לכולנו יש ימים שאנחנו מרגישים שנשבר לנו וכל מה שאנחנו רוצים זה ללכת הביתה. אנחנו תמיד נמצאים בנקודות בדרך, אבל כולם מדברים רק על מה שטוב. אולי צריך לדבר גם על ימים כאלה. על הימים שהלקוח מחליט שזה לא מתאים. על הימים שאנחנו מגלים שזה עולה יותר כסף ממה שתכננו. על הימים האלה שאנחנו שומעים ”לא“, עוד ועוד ”לא“. על תכניות עסקיות שנראות טוב על הנייר אבל לא באמת עובדות במציאות. על האנשים שמבטיחים הרבה דברים שלא באמת קורים. אבל בסוף יזמות זה יזמות. זה ההחלטה להמשיך. ההחלטה שלא משנה מה יקרה – יש יעד ומטרה. אם אתם חושבים מה השלב הבא וחושבים לפתוח עסק, קודם כל אתם צריכים לדעת שלא משנה מה, אתם לא נשברים. יהיו ימים טובים ויהיו ימים גרועים. יהיו ימים עמוסים בהצלחות ויהיו ימים שמלאים בכשלונות. אתם בוחרים לאן אתם רוצים ללכת, מכוונים לשם ומבינים שבדרך תצטרכו לשנות כמעט כל דבר שהחלטתם. אז עכשיו מה? יזמות, או שהולכים לחפש עבודה?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

איך תוציאו את המקסימום מתיבת המייל

קידום מכירות, קבלות, תזכורות על אירועים, ניוזלטרים שנרשמתם אליהם, ספאם מהדוד הניגרי העשיר וגם מיילים מחברים ושרשראות מיילים מאמא– כל אלו עושים את דרכם לתוך

למה ניוזלטר? למה עכשיו?

אמ;לק: המדיום הוא המסר. החלטנו שהגיע הזמן לחלוק את הידע ולהנגיש אותו עבור כמה שיותר אנשים ישירות אל תיבת המייל. איך נולד הרעיון? יום קיץ