fbpx

למה ניוזלטר? למה עכשיו?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

אמ;לק: המדיום הוא המסר.

החלטנו שהגיע הזמן לחלוק את הידע ולהנגיש אותו עבור כמה שיותר אנשים ישירות אל תיבת המייל. איך נולד הרעיון?

יום קיץ חם אי שם ב-2017. מיקום נייד, ניר זברו (ה- Chief of Happiness שלנו) על האופנוע בדרך לפגישה חשובה עם חברת הייטק, לקוחות חדשים. נסיעה קצרה מהמשרדים ברוטשילד להרצליה ובין לבין שיחת זום בינלאומית.

מעל 10 אנשים בשיחה, כל אחד ממקום אחר בעולם, אוסטרליה, דרום אפריקה, גוואטמלה, ארה”ב, ועוד. ניר שלנו רק עלה להקשיב אבל כשירד מהאופנוע בהרצליה היה ברור לו שהוא לא יכול לשתוק.
נושא השיחה? הניוזלטר מת והגיע הזמן להספיד אותו.

בזמן שכולם מחליטים שהגיע הזמן להיפרד ולחפש פתרונות תוכן שונים, מודיע ניר שהוא חושב שהבעיה במסר, בתוכן, לא במדיום. הוויכוח מתלהט ומחליטים לתת לנתונים לדבר. ממוצע פתיחה עומד על כ-11% בכל המיילים, חודשיים ושבועיים. ניר מודיע שהוא ממשיך לשלוח ברחבי אירופה והחוצפן אף מודיע שיגיע תוך חודשים ספורים ל-40% פתיחה לפחות.

אתם מבינים, באותו זמן הצוות שלנו בסטריטוויז היה שולח עשרות אלפי מיילים בכל שבוע עם תוכן, משחקים, מתנות ועוד וגילינו שתמיד אפשר לשפר, אבל המסר הוא החשוב ביותר.

בשנים שעברו יצא לנו לכתוב ניוזלטרים בכל מיני תעשיות ביניהם סייבר, משאבי אנוש, מסעדנות ועוד. ועבורנו זה תמיד היה תוכן מהמם, כזה שאהבנו אבל תמיד חיכינו לזמן הנכון לכתוב את הניוזלטר שלנו. בתקופה האחרונה אנחנו מתמקדים במה שאנחנו אוהבים, מאתרים לקוחות מרתקים ויוזמים פעילויות משלנו. כך עלה נושא הניוזלטר אבל הפעם נעשה ניוזלטר משלנו, קצת אחר, לא כזה של חברה שמדבר עלינו. טוב, קצת עלינו, לפעמים.

אז למה ניוזלטר, ולמה עכשיו?

כי הבנו כמה דברים חשובים:

  1. אנחנו ממש אוהבים את מה שאנחנו עושים.
  2. אנחנו חופרים ברשת בלי סוף למצוא עוד דברים.
  3. אנשים תמיד שואלים מאיפה אנחנו יודעים את כל זה.
  4. בא לנו לתת לכם חדשות ומידע שלא תצטרכו לחפש, הוא יגיע אליכם

בשנתיים האחרונות האתר שלנו נחלק באופן די גורף בין חברות בינוניות וסטרטאפים שמגיעות לקבל שירותי שיווק ותהליכי מיתוג אל מול עסקים קטנים שצורכים את התוכן שלנו בבלוג.

עכשיו יש לנו הזדמנות לתת לכולם אריזה חדשה בפורמט מרתק שיגיע אליכם למייל. נכון, זו התחלה. נכון, ייקח לנו זמן לדייק ולחדד את המסר אבל הי, צריך להתחיל איפשהו.

הרעש בלתי נסבל

בתקופה בה כולנו נמצאים בבית או בעבודה כל הזמן ועדיין רוצים לדעת מה קורה.
כשהבית והעבודה הם אותו מקום כל הזמן, כמות הרעשים היא בלתי נתפסת ולא רצינו סתם עוד בלוג ויש כל כך הרבה תוכן שאיך תוכלו לסנן אותו בצורה טובה, וגם אם תסננו, למי יש זמן לקרוא כמה שעות כל יום?

אז החלטנו לנקות את הרעש. אנחנו אוספים את התוכן, מסדרים אותו, ומנגישים אותו עבורכם בצורה פשוטה, כמה דקות ביום ותדעו יותר מכל השאר. אנחנו לא ממציאים כלום, אנחנו פשוט עושים את מה שבא לנו.

וניר שלנו?

עם ממוצע שנתי שחוצה 44% הוא ממשיך לכתוב בעצמו את המייל שהחל ב-2017. בימי קורונה הממוצע עלה בעקביות ומייל אחד (על סיפור הבידוד שלו) חצה 69% פתיחה. כצרכן תוכן נלהב, ניר ממשיך לצלם ולכתוב בעברית ובאנגלית. הוא מנסה לעזור לאחרים להבין איך לשפר את המסר ולא להחליף את המדיום. חשבנו שיהיה מעניין לתת לכם הצצה לכל הדברים שהוא קורא, שומע, וצורך באופן קבוע.

כמה רחוק וכמה גבוה, נגלה בקרוב. סוג התוכן אולי ישתנה, מי יודע מה תהיה התדירות (מתחילים עם פעם בשבוע וחולמים להכפיל את זה) ועל מה נדבר בכל פעם. אתם מוזמנים להצטרף ולתת הערות, לספר מה כן ומה פחות, אולי ביחד נייצר משהו שיעזור לעוד אנשים להצליח קצת יותר, בעסקים, בחיים, אולי סתם להיות מגניבים יותר בשולחן ארוחת הערב.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

בואו נתחיל

גלילה לראש העמוד