fbpx

טיקטוק, שורטס ורילז: הפלטפורמות שכל איש שיווק חייב להכיר

טיקטוק, שורטס ורילז: הפלטפורמות שכל איש שיווק חייב להכיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אל תתקעו מאחור, הטרנד החדש הוא סרטוני וידאו קצרים, חדים ויצירתיים שמייצרים יותר עניין בפחות השקעה של זמן וכסף. מוכנים להתחיל?

כבר תקופה שאנחנו שמים לב למגמה בעולם הווידאו. טווח תשומת הלב מתקצר והטכנולוגיה רק הולכת ומשתפרת. המשמעות היא שחשוב להתמקד בתוכן וידאו עבור השיווק שלכם, אבל במיוחד בסרטוני וידאו קצרים.

הטרנד של סרטוני וידאו קצרים התפתח בשנתיים האחרונות. ההצלחה העצומה של סרטוני טיקטוק
ולאחר מכן האינסטגם רילז גרמו גם למעצמת הווידאו יוטיוב לשחרר פיצ’ר לסרטונים קצרים הנקרא שורטס. כך קם לו למעשה עולם שלם, שחייבים להכיר ולהשתמש בו נכון כדי שהשיווק שלכם לא יישאר מאחור.

סרטונים קצרים הם חלק חשוב בשיווק הדיגיטלי שלכם.למה כדאי לכם להתמקד בהם באסטרטגיית התוכן שלכם?

כאמור, הרשתות החברתיות הכניסו לחיינו חוויות ויזואליות וגרמו לכולנו לאבד סבלנות מהר. טווח הקשב ותשומת הלב הממוצע הולך ומתקצר. כל יותר תוכן שם לב שאנשים אוהבים להגיע ישר לנקודה מבלי להתברבר בדרך ולחפש שעות פתרונות. זו אחת הסיבות שסרטוני וידאו קצרים לאט לאט משתלטים על העולם. בקיצור, אם תתקעו בהעברת מסרים בשיטות מיושנות, תאבדו קהל יעד במיוחד צעיר.

אולי יעניין אתכם גם: 7 טיפים מועילים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית שלכם.


איך סרטונים קצרים ייתרמו לשיווק הדיגיטלי שלכם?


1.קלים יותר ליצירה. סרטונים קצרים של עד דקה דורשים פחות השקעה ונותנים אפשרות לעניין את הצופים תוך זמן קצר,לתפוס במהירות את תשומת הלב שלהם.

2.קלים לזכירה. תחשבו על זה, מה יותר קל לנו לזכור, את כל הנאום של מרטין לותר קינג או רק את האמרה “יש לי חלום”? סרטונים קצרים לא צריכים להיות רק קצרים אלא בעיקר תמציתיים. תגיעו למסר שלכם מהר.

3. ניתן להשתמש בהם למטרות שונות. כתבתם תסריט, התאמנתם, צילמתם, ערכתם, עכשיו נותר להעלות את הסרטון, אבל רגע, אפשר להשתמש בתוכן שצילמנו ולייצר ממנו סרטון ארוך לערוץ היוטיוב או לעמוד האינסטגרם ומתוכו לגזור סרטון קצר שיתפוס את תשומת הלב של הצופים. מדהים לא?

עכשיו כשהבנתם את היתרונות, בואו נדבר על שורטס. מדובר בפיצ’ר חדש של יוטיוב המאפשר ליצור קליפים של עד 60 שניות, על מנת להביא נרשמים חדשים לערוץ היוטיוב. הפיצ’ר מאפשר למשתמשים להפיק קטעי וידאו אנכיים (כמו אינסטגרם סטורי) עם תכונות כגון הקלטות, שכבת סאונד, מוסיקה ועוד. כדי להבריק בשורטס שלכם, אתם צריכים להיות חדים ויצירתיים.

למה שורטס יזניקו את השיווק הדיגיטלי שלכם?

שיווק דיגיטלי: סרטוני וידאו קצרים

בעוד דור ה-Z הציף את טיקטוק וגרם לפלטפורמה לצמוח בקצב יוצא דופן, יוטיוב השיקו את פיצ’ר השורט לקהל הקיים שלהם הקרוב לשני מיליארד משתמשים חודשיים. במילים אחרות, הפוטנציאל לחשיפה פה אדיר ומגוון יותר.

הרי טיקטוק מאופיינת בקהל צעיר יחסית. לכן, מותגים מסוימים הפונים לקהל מבוגר יותר מוצאים את עצמם מתקשים לפרסם שם כי אין להם נקודת מפגש עם קהל היעד הספציפי. ביוטיוב המקרה שונה שכן הפלטפורמה מביאה קהלים מכל מיני סוגים וגילאים. יצירת שורטס יכולה לעזור גם להיחשף לקהל חדש, לבנות אהדה למותג שלכם וכל זה בהשקעה מועטה של זמן ואנרגיה. למה שלא תנסו?

שווה לכם לקרוא: איך לייצר המון תוכן במעט זמן

 

בסופו של יום, עם הזמן ישנן יותר אפשרויות ליצור תוכן ברשת, אך מעטות מהם באות עם פוטנציאל ויראלי בילט אין. נצלו את הפוטנציאל של יוטיוב שורטס כל עוד אתם יכולים כי עדיף להיות החלוצים ולא אלה שנגררים מאחור. באופן כללי, סרטוני וידאו קצרים יכולים לשפר את אסטרטגיית התוכן שלכם ולעזור לכם להגיע לקהל וזוגות עיניים חדשים.

דרך אגב, אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כוס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 11

מישהו יודע איזה יום היום? הצעירים השתלטו על הבורסה, החיסונים ממשיכים לקבל אישור (גם עם 66% יעילות) ויש תחושה שזה יגמר בקרוב. הדבר היחיד שאנחנו