fbpx

המלצה חשובה לפני פתיחת עסק, ו-3 המלצות ליום שאחרי

המלצה חשובה לפני פתיחת עסק, ו-3 המלצות ליום שאחרי

מה הבעיה לפתוח עסק?

מביאים רעיון, מציירים איזה לוגו ומתחילים. פשוט, לא? מותגים רבים התחילו פשוט כך, בלי הרבה בלאגן – רעיון טוב שעם השנים הפך להצלחה אדירה. אבל זה האחוז הקטן ולא הרוב המוחלט.

אז למה עסקים מצליחים מוכרים יותר? למה אתם רוכשים באותן חנויות או יושבים באותן מסעדות?

כולנו רוצים למכור יותר, להרוויח יותר, אבל במקום להבין מה הלקוח רוצה או למה הוא חוזר אלינו, כולנו קונים נבוט ונותנים בראש, לכולם, כל הזמן, בכל מקום שרק אפשר. “בוא”, “תקנה”, “שווה לך”, “כדאי לך”, “קח הנחה”, “מוצר שני בחצי מחיר”, “מוצר שלישי במתנה”.

המכירה הטובה ביותר היא המוצר שלך. 

מוצר טוב מושך אליו את הלקוחות הנכונים, אלו שמוכנים לשלם עבורו ויתרה מכך, אלו שעוזרים לשווק אותו. אפשר לעשות שיווק מצוין למוצר גרוע, אבל כולנו כבר יודעים איך זה ייגמר. כמובן שעל מנת שהעסק יצליח מומלצים מאד גם לימודי מנהל עסקים. באופן זה תוכלו לדעת בצורה הטובה ביותר כיצד לטפל בעסק.

לפני הקמת עסק מומלץ לבדוק שוב ושוב את הצורך עליו הוא עונה – האם באמת יש פה פתרון לבעיה אמיתית?

לאחר הקמת העסק מומלץ:

• לבנות מנגנון בקרה – נסו לבנות תהליכים ולוודא שהמוצר תמיד מגיע אל הלקוח ברמה הגבוהה ביותר, בדיוק כמו שדמיינתם אותו. .הגדירו מה הוא התהליך, שלב אחרי שלב

• לקבל משוב – לקוחות ישמחו לחלוק חוויה טובה, אך יעריכו אתכם יותר על הנכונות לשמוע הערות, תלונות או הצעות לשיפור. רוצים .לשבור את השוק? התקשרו גם ללקוחות שנהנו. הציגו את עצמכם כמנהל או כבעלים. תופתעו לגלות כמה הם הופתעו מהשיחה

• אל תתגוננו – זהו לקח שמעטים מבינים אותו. אין טעם להתגונן. נסו להבין מאיפה מגיע הלקוח, מה הייתה החוויה שהוא עבר והאם היא תואמת לסט הערכים או לתהליך הראשוני שקבעתם. במידה ולא, הודו ללקוחות שלכם שהסכימו להקדיש מזמנם ולחלוק את .הבעיות, וגשו למלאכת תיקון הבעיות

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

איך תוציאו את המקסימום מתיבת המייל

קידום מכירות, קבלות, תזכורות על אירועים, ניוזלטרים שנרשמתם אליהם, ספאם מהדוד הניגרי העשיר וגם מיילים מחברים ושרשראות מיילים מאמא– כל אלו עושים את דרכם לתוך

למה ניוזלטר? למה עכשיו?

אמ;לק: המדיום הוא המסר. החלטנו שהגיע הזמן לחלוק את הידע ולהנגיש אותו עבור כמה שיותר אנשים ישירות אל תיבת המייל. איך נולד הרעיון? יום קיץ