fbpx

האם זה הזמן לפתוח עסק? האם כדאי לפתוח עסק? לקיחת סיכונים, יזמות, לימונים ולימונדה עם מאור דוידוביץ

האם זה הזמן לפתוח עסק? האם כדאי לפתוח עסק? לקיחת סיכונים, יזמות, לימונים ולימונדה עם מאור דוידוביץ

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

האם זה הזמן לפתוח עסק? האם כדאי לפתוח עסק בימים אלו? 
בכל זמן, משבר ושגשוג, ניתן למצוא הזדמנויות ומקום לפרוח, לקחת סיכון ולתת ליזמות שבנו לפרוח.

רבים מאתנו שומעים את המשפט הבא: המשבר מייצר המון הזדמנויות וזה הזמן לקחת את הלימונים ולהפוך אותם ללימונדה. זה מה הם הלימונים? כשכולם מתמודדים עם משבר מה הלימונדה והאם יכול להיות שהלימונדה בכלל תמונה בנו? בפנים?

המצב החדש יוצר בעיקר אי ודאות. לאן הכל הולך? מה לעשות עם העסק?
אנשים רבים מדברים על שיווק ועסקים בימי קורונה. האם זה הזמן לצאת לעצמאות?
איך להתמודד עם המשבר וכיצד להתייחס לעסק שלנו בתקופה כזה.

בפרק הראשון ניר זברו מראיין את מאור דוידוביץ, בעלים ומייסד של חברת Adnimation . במהלך הפרק העלו השנים נושאים רבים ביניהם כיצד לפעול או להסתכל על המצב. כמה מקום כדאי לתת לתחושות בטן אל מול המספרים באקסל. 
כשרבים מתלבטים מה השלב הבא בחיים העסקיים שלהם, אולי ההזדמנות האמתית היא לבחון את ההחלטות שלנו עד כה ולראות כיצד נוכל להתכונן ליום שיגיע מחר ואיך נוכל להשתפר בסיבוב הבא.

מוזמנים לעקוב אחרי מאור כאן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מה הופך מותג רגיל למותג על

ההבטחה שמתממשת, השפה הייחודית, החיבור התדמיתי, הערכים שהלקוח יכול להתחבר אליהם ואלמנט הזכירות והייחודיות.גם אתם יכולים להפוך למותגי על, אבל איך תצליחו לשמר את עצמכם

ניוזלטר 1

אאאאאהההההה!!!!!!!!!!!1 ניוזלטר מספר 1 יוצא לדרך, לגמרי פיילוט, לגמרי ניסיון להבין מה עושה לנו טוב ומה עושה לנו כיף. אנחנו מדברים על זה כבר שנים.