fbpx

איך בוחרים במה להתמקד – אורי מרצ’נד מנכ”ל ומייסד אוברוולף חולק מהניסיון כגיימר ויזם

איך בוחרים במה להתמקד – אורי מרצ’נד מנכ”ל ומייסד אוברוולף חולק מהניסיון כגיימר ויזם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אורי נשוי לשירלי, ואב לאיתי, דניאל, מאיה ורותם. מקצועית, אורי החל את הקריירה שלו כגיימר בגיל 6. בהמשך, שירת מספר שנים בחיל האוויר כטייס יסעור, למד מדעי המחשב ואחרי הלימודים פתח את אוברוולף overwolf. החברה מסייעת למפתחים לייצר תוספים לגיימרים. במהלך השיחה דיברנו על הקושי לבנות חברה, איך בוחרים במה להתמקד, איך מתמודדים עם לחץ כשנגמר הכסף ואיך מקבלים החלטות שיכולות להיות או ההצלחה או הסוף.

הידעתם בחברה מחפשים בעיקר גיימרים וגם פעמיים בשבוע יש הפסקות לזמן משחק, להבטיח שכולם שומרים על כשירות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כל הסיבות לקחת מחלקת שיווק חיצונית

מה זה מחלקת שיווק חיצונית ולמה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק? גילוי נאות: כן. זה מה שאנחנו עושים – ועושים טוב, אז היכונו לתוכן שיווקי הכי חשוב שקראתם